Loading...
dk

Car of the year | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN Oct 14 '15
Smider i ikke lige en stemme på verdens bedste bil? :D

http://www.fdm.dk/...-vaere-car-year-2016
MDamm
MDamm Oct 14 '15
Stemme til "Verdens bedste bil" som vi ikke har prøvet afgivet.
@SimonHN: Øhh model X har taget 37% af stemmerne og er i klar føring?!? Hvad havde den inden du smed linket på??
Klaus_
Klaus_ Oct 14 '15

God clickbait, FDM! Umiddelbart værdiløs afstemning som går ud på at entusiaster spreder FMD's link på diverse bilfora. Men hey, "vi" fører da i det mindste ;)

SimonHN
SimonHN Oct 14 '15
MDamm. Det er jo optil dig selv hvad du syntes der er den bedste bil. Jeg har jo ikke sagt at det var model x jeg snakket om vel? :P

Model x var oppe på 30% da jeg smed linket ind.

Ja det er lidt ubrugelig afstemning. Men måske kan de motorjournalister få øjnene op for hvad det er vi forbruger godt kan li. Syntes det var helt hen i skoven at model S blev frasorteret inden finalen sidst.

Når en Opel Ampera kan gå hen og vinde for nogle år siden. Med en nypris på omkring 600.000 kr. Så kan jeg ikke se hvorfor en model S bliver fravalgt. Som i mine øjne er meget mere nyskabende.
MDamm
MDamm Oct 14 '15
Det er jeg med på, synes bare det er sjovt at de har model X med på listen, når den reelt ikke er på gaden endnu, og meget få har prøvet den. Den stikker helt af nu med 41%, men det er sikkert også den bedste bil i de fleste kategorier.
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 14 '15

42 % and counting.... :-)

Louise
Louise Oct 14 '15

43% :)

Hilbert
Hilbert Oct 14 '15

45% - nr. 2 7%.

Mon ikke også, det er et signal til FDM og deres holdning til elbiler?

Kiefer
Kiefer Oct 14 '15

Nu 46%

Så FDMs artikel ender med ar skrive noget i retning af: "vinderen blev en Tesla som FDM har hjulpet med, at få fjernet fra de danske veje..."

/Martin

MS
MS Oct 14 '15
Lobbyisme af værste skuffe - der er jo ingen grund til at lytte til hvad der er flertal for. Savner lidt vision og innovativ formåen fra den kant. Tesla viste vejen for elbilen og nu hvor mange faktisk ikke længere er nervøse ved konceptet fjernes muligheden. Og så kan VW med deres lilleput og som overhovedet ikke dækker behovet tage stikket hjem for dem der trods alt gerne vil være grønne. Der er en syrlig ironi heri og så typisk dansk. Suk.
PeterE
PeterE Oct 14 '15
Tjah, det er en prøveafsteming og da sikkert meget sjov at vinde - beklager min manglende begejstring. Er bare træt at af årets/månedens/ugens bil tit er biler som ingen har kørt i eller ligegyldige familiecontainere :)