SOLGT !
Jeg har demonteret mine ekstra sæder fra baggagerummet og sælger disse.
Sæderne er 100% fejlfri.
Ekstra stiver til bagkofanger medfølger.
Kom med et bud.
SOLGT !
Jeg har demonteret mine ekstra sæder fra baggagerummet og sælger disse.
Sæderne er 100% fejlfri.
Ekstra stiver til bagkofanger medfølger.
Kom med et bud.
Hej BoHolden.
Kan de bare sådan uden videre monteres i en bil (tesla) der ikke er forberet til den 3 sæde række.
OG hvad skal de koste hvis det kan lade sig gøre...
Steen
De lader sig ikke saadan bare lige montere, man skal huske, at de klikker sig fast i selve bagsaedet.
/Martin
Tvivlsomt Maho, men hvis du vil dokumentere hvordan de gør med lidt billeder kan din næste jo få glæde af det! :)
- R
Næppe, men du kommer jo også til at mange selve fastgørelsen i bagsædet, den er der jo ikke på de biler der ikke har bagsædet fra start af, så vidt jeg husker.
Det vil sige, du skal udover have delene til selve det bagudvendte sæde, også have et bagsæde med ned til dem.
Jeg tvivler meget stærkt på de vil gøre det, men det er da sikkert muligt du kan få autoskadestuen til det, de ligger jo dør om dør med Tesla.
/Martin
Er der nogle der har fået oplyst en pris på eftermontering af sæder i bagagerummet hos tesla?
JL: 23.0000 lyder som en god pris, når prisen for at købe dem med fra start er 26.000.
/Martin
Kan man overhovedet eftermontere de 2 bagudvendte børnesæder? Mener at bilen er kraftig forstærket bagi ifb. Med en kollision bagfra
Ja, det er jeg også meget interesseret i at vide. Jeg fik at vide de ikke kunne eftermonteres, så der skulle tages stilling til 5 eller 7 sæder inden bestilling. - Valgte 5, men har efterfølgende fortrudt ... en smule, måske ... hmm... ved ik. :/
Syreb: Andre har fået en pris for efter montering oplyst ved Tesla, så det må kunne lade sig gøre, når de har fået en pris på det.
Husk at de sæder ikke er til en ret stor alders gruppe, angående højden på passagererne, så dit fravalg er ikke så slemt, at du skal ærgre dig over det. Og ellers, så bare bestil nogen til eftermontering ved første service.
Maho: Klapsæderne sidder fast i bunden af bilens bagagerum, hvor de også opbevares i sammenklappet stand.
Når de er slået op/foldet ud, støtter de op ad ryglænet på bagsædet, hvori de også "klipses fast". De kan kun klipses fast i ryglæn, som er forberedt til de ekstra bagsæder. Så "efter montagen" indeholder også udskiftning af det ryglæn, som klapsæderne skal sættes fast i.
Hej Alle
Vi arbejder på at få en pris for delene til at montere et bagudvendt sæde. Når vi har dette, så kan vi forholde os til, hvad prisen bliver. Men vi kan sagtens udføre opgaven:-).
Mvh
Autoskadestuen