Loading...
dk

Glemt at bruge link ved køb | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 14 '15
En køber som jeg har været i dialog med og som nu har købt en tesla har i sin iver for at få bilen glemt at bruge et link. Bilen er bestilt for få dage siden. Er der nogen som ved om det bagefter bestilling er muligt at anvende link?
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 14 '15
Tarrild
Tarrild Oct 14 '15
Jeg havde også bestilt uden rabat link. Jeg ringede ind og spurgte om jeg kunne få det tilføjet. Det var ikke noget problem jeg skulle bare sende dem e mail med linket så ville de sende det til hovedkontoret. Ca 1 uge senere fik jeg en opdateret faktura
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 14 '15

Tak for info. Det giver jeg videre.

Kristian70k
Kristian70k Oct 14 '15
Fedt gusse :)
Kristian70k
Kristian70k Oct 14 '15
Fedt gusse :)
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 14 '15

Jeps; går det i orden har jeg 2 referrals og mangler så kun 16 mere for at slå SQLCPH. Det burde være en smal sag med hele 18 dage igen :-)

SQLCPH
SQLCPH Oct 14 '15
He he. Hvorfor ikke satse på at overhale Bjørn også eller Else? Det er da en udfordring ;-) btw så har jeg 2-3 i "boksen" på vej ind i systemet (kan tage noget tid pt pga det manuelle) så du skal op på +20 hvis du vil slå mig. Sker det så giver jeg dig en hel ramme øl næste gang vi mødes i Middelfart ;-)
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 14 '15

Det er jo kun en om dagen... Det burde da være snildt klaret, men skal det altså også være Vestfyen Classic ;-)