Som sagt, så skiftede jeg fra Alka. De har efterfølgende vendt tilbage og vil gerne prøve at matche mit tilbud fra Codan. Afventer stadig svar.
Jeg har Codan Erhverv, de har "annonceret" tidligere i tråden. 7K, fri km, for P85D i 2800 uden samling.
Mit bedste bud pt. er 8200,- hos Tryg, men der stiger huset desværre fra 3300,- til knap 8000,-. Det er ikke nemt, så det ender nok med at jeg splitter forsikringerne op i to, 3 stk. hos Codan, og 3 stk, hos Tryg, så jeg får samlerabat begge steder.
Pim. Sådan skal den skæres. Og har man 2 biler, kan det være en fordel at have dem i 2 forskellige selskaber. Kommer man galt afsted, og ryger op i trin på den ene bil, kan man jo næste gang man skifter bil, lade den nye gå ind som bil nummer 2 til det gode anciennitetstrin der.
Har netop fået tilbud hos Alka efter at Codan har underkendt en erhvervsforsikring og meddelt mig at min forsikring altså nu blev på kr. 28.600 helårligt. Talte efterfølgende med bl.a. Alka, som har tilbudt mig en helt anden pris. Helårligt kr 5690,- og med en selvrisiko på kr. 4000, 25.000 km om året og ingen tracker. Mand 50+, S85D, Nordsjælland. Er det for godt til at være sandt?
Har fået en pris på 7120,- ved Gartnernes Forsikring. 5000 i selvrisiko og med glasskade. Ingen kilometer begrænsninger og som elitebilist. Alle private personer kan være medlem.70D, Esbjerg.
/Martin
Men jeg er lidt spændt på, hvad det ender med de får strikket sammen i stedet.
Er der andre end mig der har fået brev fra Global Forsikring at de opsiger forsikringen og trækker sig ud fra segmentet?
/Martin
Jeg udgår fra du mener at QBE trækker sig. Global er jo bare mægler.
Jeg fik en mail fra Global om at de arbejder på at finde et alternativ til QBE og at de vil vende tilbage så snart de ved nærmere. Umiddelbart efter fik jeg et brev fra QBE om at de trækker sig. Min forsikring med QBE er dog stadig gældende indtil 01-12-2016.
Som Twinauto skriver foroven lader det til at Codan har overtaget. Jeg har dog ikke modtaget nogen opfølgningsmail fra Global hvor de bringer Codan på banen. Men mon ikke det sker inden længe.