Loading...
dk

Forsikring af Model S | Tesla Forum

runeh
runeh Mar 4 '16
Det passer så ikke helt. Det gør det som udgangspunkt ja, og du kan få den billigere andetsteds. Men jeg kontakter også Codan, der gav mig en ublu pris. Fik så at vide de lige kunne få en assurandør til at ringe mig op. Og så fik piben en anden lyd. Så var det, ved at flytte forsikringer, pludselig konkurrencedygtigt. Men.. fik bedre tilbud i TopDanmark, hvor jeg er nu. 

Men fik også at vide, at Codan har haft nogle dyre reparationer på Tesla er, og derfor formentlig ikke er specielt interesserede i dem, medmindre de kan få en god forretning på resten af dine forsikringer. 

KbhP90DL
KbhP90DL Mar 4 '16
Topdanmark er yderst rimelige på min P90D. Tror det er 12.500 kr pr år. Elite, bor i København.
Tesla_guru
Tesla_guru Mar 13 '16
Tryg har lige ændret deres bilforsikringer og har fået følgende tilbud som jeg har accepteret

Årlig præmie på 13.137 dækker over følgende:

0,- i selvrisiko

30-40.000 km årlig kørsel

Ekstra glas (dog med 1.500 i selvrisiko ved skift af forrude)
Bilkabuler dækkes op til 15.000 pr. skade uden påvirkning af præmie

Trygvejhjælp

3.000 kr. selvrisiko ved fører under 26 år

Twinauto
Twinauto Mar 13 '16
Jeg har fået bekræftet fra global st de forsikrer min S70 for 6500 med selvrisiko på 5000 og fri km i Codan, det er jeg ganske godt tilfreds med.
Kiefer
Kiefer Mar 13 '16
Hmm, så skal jeg da vist lige have fat i dem, vi har intet hørt fra dem siden vi fik brev om at de holdt op med at forsikre biler i DK...

/Martin

Twinauto
Twinauto Mar 13 '16
Gør det, har haft mailkontakt igennem hele ugen, fordi jeg havde en forsikring som skulle flyttes. De har bekræftet at jeg blit skal vente på papirer fra Codan og så skulle den være på plads.

Tror det hænger sammen med hvad de juridisk må i tilfælde af QBE ophør at du ikke har hørt andet
Twinauto
Twinauto Mar 13 '16
Gør det, har haft mailkontakt igennem hele ugen, fordi jeg havde en forsikring som skulle flyttes. De har bekræftet at jeg blit skal vente på papirer fra Codan og så skulle den være på plads.

Tror det hænger sammen med hvad de juridisk må i tilfælde af QBE ophør at du ikke har hørt andet
Hookmaker
Hookmaker Mar 13 '16
HUSK at læse nærmere på Codan krav til evt. tracker
P85DK
P85DK Mar 13 '16

Citat fra Tesla_guru Tryg har lige ændret deres bilforsikringer og har fået følgende tilbud som jeg har accepteret

Årlig præmie på 13.137 dækker over følgende:

0,- i selvrisiko

30-40.000 km årlig kørsel

Ekstra glas (dog med 1.500 i selvrisiko ved skift af forrude)
Bilkabuler dækkes op til 15.000 pr. skade uden påvirkning af præmie

Trygvejhjælp

3.000 kr. selvrisiko ved fører under 26 år

Bilka buler inkluderet - det er imponerende på en bil med alu paneler. Det er så godt som umuligt at få ordnet Bilka buler i aluminium
Twinauto
Twinauto Mar 13 '16

Twinauto
Twinauto Mar 13 '16

PeterE
PeterE Mar 15 '16
Det her er jo stadigvæk en ren jungle, og det bliver kun mere og mere uigennemsigtigt. Da jeg forsøgte at skabe lidt interesse for en gruppeforsikring eller noget på lignende vilkår var ingen af selskaberne interesserede - og det forstår jeg godt. Der er jo ikke to aftaler som er ens. 

Jeg betaler 6747,- hos Købstædernes, fri km og ingen krav om GPS tracker. Selvrisiko på samme beløb, og jeg har tilkøbt deres udvidere bildækning til 885,- som blandt andet glas og lign.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7