Loading...
dk

Teslafied - Nyhedsbrev | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Oct 20 '15

Jeg har nogle rigtig spændende nye produkter på vej som jeg rigtig gerne vil dele med jer.

Hvis du gerne vil have disse nyheder før alle andre så tilmeld dig mit nyhedsbrev.
Du finder tilmeldingen på forsiden af www.teslafied.dk i højre side cirka midtpå. 

En lille teaser til de nye produkter:
Lyd opgraderinger og "performance" tuning.

FrederikC
FrederikC Oct 21 '15

30 har nu tilmeldt sig, er der slet ikke nogle der kunne tænke sig at vide mere om vores nye produkter....
Vil godt afsløre at vi har nogle lyd produkter på vej, et nyt samarbejde og nogle "performance" ting.

Der findes også en lille teaser på www.instagram.com/teslafied.eu

Lauer
Lauer Oct 21 '15

Lyder spændende, har tilmeldt mig.

PeterE
PeterE Oct 27 '15

Frederik, afsted med nyhedsbrevet...nu kan vi ikke vente længere :)

Silent_Ghost
Silent_Ghost Oct 27 '15

Lyder rigtig godt - spændende på at se hvad du putter i min inbox. 

FrederikC
FrederikC Oct 27 '15
Jeg arbejder lige på de sidste ting, så det kommer snart :)
FrederikC
FrederikC Nov 10 '15

Kl. 09:45 kommer det ud - så kig efter det i jeres indbakke :)

FrederikC
FrederikC Nov 10 '15

Skriv gerne hvad i syntes.....

Lajo
Lajo Nov 10 '15
Hej
Jeg er sikker på jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet men har ikke modtaget noget
FrederikC
FrederikC Nov 10 '15

Lajo, prøv at tjekke dit spamfilter eller prøv at tilmeld dig igen på teslafied.eu så skulle den gerne fortælle dig om du er på listen i forvejen.

PeterE
PeterE Nov 10 '15

Hej Frederik, jeg synes at det er et godt nyhedsbrev. Man skal lige gøre op med sig selv om du er Tesla ildsjæl eller skal drive en forretning. Jeg tolker det som lidt af hvert, du brænder for Tesla og du deler ud af al din erfaring, og derfor har jeg det fint med at du evt kommer til at tjene lidt ved siden af. Jeg kunne ønske mig lidt flere priser og muligheder i et kommende nyhedsbrev :)

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Nov 10 '15
Tue
Tue Nov 10 '15
Enig
Forummets indlæg er redigeret af Tue Nov 10 '15
Lajo
Lajo Nov 10 '15
Hej
Tak for dit svar det var smuttet i spam
FrederikC
FrederikC Nov 10 '15
Citat fra PeterE

Hej Frederik, jeg synes at det er et godt nyhedsbrev. Man skal lige gøre op med sig selv om du er Tesla ildsjæl eller skal drive en forretning. Jeg tolker det som lidt af hvert, du brænder for Tesla og du deler ud af al din erfaring, og derfor har jeg det fint med at du evt kommer til at tjene lidt ved siden af. Jeg kunne ønske mig lidt flere priser og muligheder i et kommende nyhedsbrev :)

Hej Peter,
Du har helt sikkert ret, jeg er lidt af hvert, jeg brænder for bilen, for produkter til bilen og for at lave småting som gør den lidt federe :o) Jeg skal se om ikke at næste nyhedsbrev kan blive lidt mere produkt/pris orienteret. Tusind tak for input det er taget til efterretning :)