Har du bestilt en Tesla Markman? Min er til levering september/oktober
Hej Spanner
Du kommer nok først i 9800 så... ;-)
Jeg hænger stadig på den leasede Mercedes i et stykke tid endnu... :-/
Jeg har ikke hørt om andre i byen der har bestilt, men mon ikke det kommer når først den SuperCharger er igang? :-)
Jeg lagde lige mærke til noget lidt spøjst, måske andre har oplevet det samme, konen er en tur i Flensborg og handle lidt ind, det koster jo næsten gratis med opladning i Middelfart og lille ladning ved Citti.
Da hun var i Middelfart tog jeg lige et kig på VisibleTesla:
Prøv og læg mærke til "Charger Power" her står der -53kW.
/Martin
Jeg så netop det samme i VB på en alm. charger, så du havde valid en pointe :)
@kiefer : tror du ik' bare det er fordi der er plads til et ciffer mere ? :-)
DerHansi
Hmm, sætte et minus tegn foran de andre, for at give plads til et ciffer mere, tror jeg vil prøve den forklaring i banken ;-)
/Martin
Ta en titt på "Kommer snart" kartet på http://www.teslamotors.com/da_DK/supercharger i dag!!!
Weeee.. hamborg endeligt! Hvad sker der lige for den prik på Sjælland, den ser da ikke ud til at være Køge?
Fedt med Hamborg, men jeg tror ikke du skal lægge så meget i prikken på Sjælland, om det er Køge Ringsted eller andet, det er vist en der bare skal indikere at der skal være en omkring København ;-)
/Martin
Du har sikkert ret. Men fedt der er en på vej inden alt for længe. Meeen klart hamborg vi mangler mest pt, så man kan komme sydpå. Den skulle de have prioriteret før hjørring og evt også køge, men det er selvfølgelig bare min mening :-)
Synes dog det ligner en i Löddeköpinge og en nær Sorø/Ringsted. De andre prikker ser ret præcise ud. Kan være de har ændret placering. Hvis der kommer et par stykke når service center på amager, så er københavn jo også dække ok indtil videre.
Jeg tror ikke de på den måde snakker sammen om hvor man placerer en Supercharger mellem Skandinavien og Tyskland, de kører nok lidt deres eget sjov i de enkelte lande. Men ja, Hamborg er savnet. Jeg tror nordmændene er glade for den i Hjørring :-)
Sorø, Ringsted eller Køge er vist lidt hip som hap, ville egentlig hellere have haft en omkring Ballerup, så man ikke er tvunget til at skulle køre nedenom for at komme til Jylland, men kunne have tanket inden turen til Sjællands Odde.
/Martin
Hvis man placere dem for tæt på store byen skal de jo have 100 båse til alle dem der bare vil lade gratis. Bedre de lægger længere ude. Middelfart skal der også åbnes for de sidste 4 snart. Har ikke noget mod at vente på den lader, men gider ikke vente 30 min inden jeg kan komme til at lade. Slet ikke hvis man har børn i bilen :-)