Loading...
dk

Tesla supercharger / superlader | Tesla Forum

Leth
Leth Aug 22 '14
Ja så rigeligt endda...
Renedyhr
Renedyhr Aug 23 '14
Pæn trafik på SC i Middelfart i dag lørdag. Tesla Bjørn fra Norge kørte lige da vi kom.
TwoChops
TwoChops Aug 23 '14
Så figurerer Køge på SuperCharge.info
Er den mon åben på fredag, hvor jeg har akut behov for opladning fredag/lørdag nat mellem 01 og 06?
Kiefer
Kiefer Aug 23 '14

Det vil nok være lidt optimistisk at forvente den er åben fredag, eftersom de ikke er begyndt at grave ud til standere endnu...

/Martin

sjensen
sjensen Aug 23 '14

@TwoChops - Hvis du skal mod Jylland og mangler lidt strøm for at kunne komme til Middelfart er der 22 kW Clever ladere tæt på motorvejen ved Nyborg og Ringsted. Begge burde iøvrigt være gratis og uden behov for "Clever brik" i denne måned.

kajakaj
kajakaj Aug 24 '14

Der er gratis 400V 16A CEE på begge sider af Storebælt.

cvitting
cvitting Aug 24 '14

@kajakaj. Dette kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om... Er det direkte ifm. betalingsanlæggene?. Kan du præcisere hvor disse findes...

TwoChops
TwoChops Aug 24 '14
Problemet er tid. Jeg skal være i Horsens kl 9 lørdag morgen og har ikke lyst til at køre før kl 6, da jeg først er færdig i Bellacenter fredag ved midnatstid. Hotel med opladning i Kbh er stadig en udfordring når man slet ikke kender noget til Kbh.
cvitting
cvitting Aug 24 '14

@TwoChops. Jeg overnatter altid på Bella Sky, som netop har opstillet Clever lader, hvor man som overnattende gæst oplader gratis. Kunne det være noget?

TwoChops
TwoChops Aug 24 '14
Cvitting, ringede til Bella Sky i går, som oplyste, at Clever var til 5,50/kWh og at de desuden var fuldt bookede på fredag
cvitting
cvitting Aug 24 '14

Det lyder mærkeligt. At de kan være fuldt bookede, kan være rigtigt. Men jeg fik at vide sidst, at man som overnattende gæst ladede gratis på deres hotel. Mener også at have læst, at det gælder hele kæden - altså Comwell-hotellerne... Det må jeg lige (dobbelt)checke...

cvitting
cvitting Aug 24 '14

@TwoChops. Dette bør være korrekt: https://www.clever.dk/...ilister-paa-comwell/

cvitting
cvitting Aug 24 '14

@TwoChops. Jeg har en firmaaftale. Jeg vil gerne give et kald, og høre om jeg måske kan reservere et værelse via min firmaaftale ... Hvis du vil benytte dig af dette, kan du sende mig en PM med dit navn og tidspunkt, pris (som kan variere en del, især hvis der er kongres i Bella Center) m.v.. Da skal jeg gerne ringe og høre, om jeg kan reservere et værelse...

TwoChops
TwoChops Aug 24 '14
@Har sendt PM, tror jeg. Så dog underligt ud på min iPad da jeg trykkede send. Som om den forsvandt.
Forummets indlæg er redigeret af TwoChops Aug 24 '14
Krogh
Krogh Aug 25 '14
Citat fra kajakaj

Der er gratis 400V 16A CEE på begge sider af Storebælt.

Det stik der er på Fyn´s siden, virkede ikke da jeg skulle bruge det, men kan sæføli sagtens være lavet siden, da det var i sep sidste år. 

kajakaj
kajakaj Aug 25 '14

Virker på Sjællands-siden

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Aug 25 '14
Kristian70k
Kristian70k Aug 25 '14

hej, der var et link til batteri optimering på et tidspunkt.. kan ikke lige finde det.. nogen der lige kan linke det? der stod også hvilken effekt SC kan have på dit batteri.. synes ikke jeg kan finde noget entydigt på det.. synes ikke der er nogen logik i at det skulle skade batteriet.. hvis det ellers køles korrekt kan man jo lade på det så hårdt man vil.. hvad siger i til det? bor i randers og kan forestille mig at jeg tit vil nappe en refuel på den lokale SC

Kiefer
Kiefer Aug 25 '14

Så er Teslas Supercharger kort blevet opdateret for Europa til at indeholde 2015, læg mærke til at man vil begynde at bevæge sig over mod østeuropa.

/Martin

Marlin
Marlin Aug 26 '14

Super godt. Det ser ud som om vi i 2015 kan køre i Tesla til vores lejligheder i Bulgarien :)

KS
KS Sep 1 '14

Køge på vej. Åbner mandag den 8/9

Forummets indlæg er redigeret af KS Sep 1 '14
Sider: «« « ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... » »»