FEEEEEDT, så ved jeg hvor jeg skal spendere mine vinteraftener når batteriet er ved at være tømt...;-)
FEEEEEDT, så ved jeg hvor jeg skal spendere mine vinteraftener når batteriet er ved at være tømt...;-)
der er verdens klasse :)
Skal forbi på fredag og tilbage søndag så kommer der billeder :)
Kommer også forbi mandag hvis de holder noget. :)
Super, og lyder spændende med overdækning og solceller, får det jo helt til at ligne dem de har bygget i Californien :-)
Også perfekt med Rødekro, passer rigtig godt til os jyder der skal hente ting og sager i Tyskland, og med en X med anhænger er det jo bare win/win, billig øl i traileren og gratis strøm i standeren, det er bestemt noget vi kan forstå ;-)
Var forbi Hjørring sent i går aftes, ellere rettere kørte lidt om kap med en nordmand for at komme først, men vi var jo kun os to såe... Jeg har ikke lagt mærke til før at Tesla logoet i standerne er oplyst om natten, det var de bestemt ikke den nat jeg kørte fra Farum og stoppede i Middelfart, der var bælgmørkt deroppe.
/Martin
@Martin:
Middelfart er de "gamle" 120 kWh standere - der er ikke lys i - det er kun i de nye store..
Ah, det er så måske også årsagen til at der var to i Hjørring der ikke var lys i?
/Martin
Blot til info: De sidste 4 i Middelfart er 130 kWh. De første 4 er 120 kWh (Dem tættest på transformerskuret)
@supergaard. Det var en Tesla medarbejder som fortalte mig det da vi var til åbning af SC i Middelfart. Han fortalte at de sidste 4 standere som blev åbnet senere ville være med den nye 130 kWh boks. Mener bestemt ikke det kan kategoriseres som en røverhistorie ;-)
supergaard: Nej hov, jeg har været oppe på 122-123KW på en stander i Randers, dog ikke i ret lang tid.
/Martin
Måske det er dem med "gamle" biler som kun kan modtage 120 kWh ;-) SC skulle ifølge Tesla medarbejderen anvende nøjagtig samme ladebokse som bliver anvendt i bilerne. For nogle måneder siden skiftede produktionen fra 120 kWh til 130 kWh bokse. Måske de nyere biler idag leveres med 130 kWh bokse?
Nogen skulle måske fortælle Tesla at standerne er blokeret, så de kan minde kommunen om at der altid skal være adgang til denne vigtige infrastruktur.
Kommunen har jo helt klart glemt at fortælle Bosch at de skal friholde ladepladserne da de gav tilladelse til at benytte kommunens areal.
Ellers må de forsvinde efter 45 min :-)
Men ja er det ikke bare at ringe til Tesla, det skal man da hvis der holder en alm bil i længere tid end de 45 min.
Er der ikke 4 pladser der er reserveret til Tesla?
Så er det vel bare at ringe til dem, og så må de forklare Comwell aftalen de har indgået med dem...?
/Martin
Snakket med Tesla og sendt dem billedet. De sagde de ville snakke med ejeren at grunden.