Jeg kan slet ikke følge den holdning. Lige for at understrege det, så er der ingen på dette forum, som har krævet at der skal være SuC ved SeC Aarhus. Det blev blot nævnt, at SeC Aarhus evt. ville have nogle SuC som kunne bruges.
Jeg kan slet ikke forstå, at ikke alle bare jubler og er glade, hvis det virkelig er rigtigt. Jeg kan ikke forstå, at man tænker, det er der ikke brug for. Og dem i Århus, de skal da ikke lade deres "normale" strøm på en SuC. At Jylland er dækket godt ind, så man kan komme derfra.
Jeg forstår det ikke. Jeg kommer ikke til at bruge en evt. SuC ved Aarhus, men jeg er da glad på vejene af dem der bor i Aarhus, hvis der kommer en SuC der. Jeg er glad på vejene af alle dem, som kommer Nord fra og skal med færgen til Sjælland, at de ikke behøver at tage afstikkeren ind til Randers, men kan tage den på vej ind til færgen i Aarhus. Alle dem, som tænker at købe en Tesla i Aarhus, men som måske ikke lige bor på strandvejen - for ikke alle Tesla ejer har røven fuld af penge. Der er nogen af os, som blot kan se en rentabel ide med at kører elbil, og da der ikke er andre elbiler på marked lige nu, som kan erstatte en brændstofbil end en Tesla, så er det den man gerne ville vælge. Kunne sagtens være kommende Tesla ejer som bor i lejlighed / rækkehus, eller bare ikke med egen faste parkeringsplads.
Ikke for at starte mudderkastning, men er det ikke KBH folk (ikke jyder) som skriver negativt om en evt. SuC ved Aarhus.? Hvorfor? Synes da ikke jeg kunne læse noget negativt, da Kastrup startede bygning af deres SuC? Hvad er der i vejen med den i Køge?
Jeg synes sgu bare det er fint, at der kommer SuC op. For min skyld, måtte de gerne bygge dem i hver by i DK. Alle dem de vil. Flere des bedre. Fatter ikke den anden holdning.
Se London. Der er 5 stk. placeret inden for en radius af 10km.. JA 10KM!! 5 stk.. Hvis det ikke er til lokal optankning, så ved jeg da ikke hvad. Så Hookmaker, lad være med at tage en tur til London, det ville nok gøre dig sur. :-)