Ja, jeg ser ikke længere nogen begrænsning fra Norge ned til Bologna eller Barcelona?
/Martin
Ja, jeg ser ikke længere nogen begrænsning fra Norge ned til Bologna eller Barcelona?
/Martin
det er mega fedt.. det er jo virkelig det mindst udfordrende tidspunkt jeg fik min TMS :) har kørt 5000 km siden jeg fik den.. og der har intet været med rækkevidde :) det er sku fedt, og nu bliver det lettere med tyskland der kommer med
Ja, MEGA fedt, så er alle veje åbne.....også for os i S60'er
Den nye SuC BF ved Walsrode ser desvære ud til at ligge lidt "kedeligt". Så når vi skal syd på, så tror jeg vi satser på at medbringe en god frokostkurv, også håber vi på godt vejr, så vi kan sidde ude og spise vores medbragte mad.
Du ser nøjagtig det samme i Kastrup som jeg ser. MEGA sløv ladning hvis der holder en anden på søster standeren før dig. jeg tror jeg har været oppe på max 74 KW, når den lader på sit højeste ved tomt batteri. Ligesom Hamburg er det ikke nogen "rigtig" SuC, den giver jo kun 20% mere end en ChaDeMo.
Jeg har endnu ikke prøvet at være over 68KW hverken Køge eller Kastrup...
Både Randers, Middelfart og Rødekro har jeg ligget omkring de 120KW til at starte på.
/Martin
I køge har jeg været klart over 120 KW (på den gamle).
Jeg tror ikke det er issuet i Kastrup, jeg tro bare ikke de har investeret i flere Amp i trafoen - det koster nemlig en bondegård. Jeg har selv lige sat extra 600A i et lille projekt - det blev 1 mil!
Oh, nej så heldig er jeg nu engang ikke, jeg har indtil videre en S85, men de 68KW passer måske meget godt med at, alt går langsommere på de sjællandske veje, selv ladestrømmen ;-)
/Martin
Hookmaker: Det er ca. 1700 kroner pr A. Det er da en pænt høj pris pr. A du har betalt for den installation?
/Martin
Har lige set lidt billeder igennem fra både Køge og Kastrup.
Min S60 starter som regel på 90-100 kw hvis der er "næste tom".
Når den er halvejs er jeg på omkring 64 kw
Når jeg nærmere mig de 80% er den ned på 35 kw, og derefter går det hurtigt nedaf.
Har enkelte gange delt et nummer, og det kunne tydeligt mærkes, men kun i den første del af ladningen, hvilket også giver fin meming.
Ja, jeg kan ikke se nogen forskel hvis jeg ikke deller en plads. Har billeder fra 3 x Kasterup og 2 x Køge.
Hmm, har du virkelig været oppe på 100 KWh i Kastrup - tja så er den jo ikke helt lille alligevel.
Du endte i Tåstrup m 2 - TO! - km på batteriet! Du spilder da ikke tiden med at lade mere end nødvendigt :-)