Loading...
dk

Tesla supercharger / superlader | Tesla Forum

tintin
tintin Feb 2 '15

Er der nogen der har prøvet at køre til Berlin? Så vidt jeg kan se er der ikke mulighed for at lade ved en Tesla stander i Berlin

Hookmaker
Hookmaker Feb 2 '15

Jo, iht. Supercharge.info ligger der da én i den sydlige del af byen.

tintin
tintin Feb 2 '15

Det er kun forretning og værksted. Der er ikke et ikon for opladning 

user_1053
user_1053 Feb 3 '15
Ang supercharger i Berlin. Den er fritt tilgjengelig 24/7. Det er dog ingen fasiliteter der. Den er satt opp først og fremst for servicesenteret. Antagelig derfor Tesla selv ikke lister den.
Nommensen
Nommensen Feb 3 '15
Tak god information men Kirstinehøj har heller ikke noget at byde på udenfor normale åbningstider :-)
user_1053
user_1053 Feb 5 '15
Superchargers ved service center... Det er ingen logikk. Tesla lister noen og ikke andre. Men på supercharge.info skal du finne dem alle.
user_1053
user_1053 Feb 5 '15
Noe nytt om Århus? Eller andre steder i Danmark?
Leth
Leth Feb 5 '15
Krogsgaard. Jeg tror alle 6 standere i Aarhus bliver tilgængelige 24/7. User_1053: Standerne er bygget færdige. Den mangler bare belægningssten og at fjerne hegnet. Gætter på de er færdige fredag. (6/2)
user_1053
user_1053 Feb 6 '15
Noen som har vært i Århus i dag og kan bekrefte det Leth skriver?
Comeback
Comeback Mar 1 '15

Noget nyt om Falster ? nogle der ved hvor langt de er nået der ?

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Mar 1 '15
Hookmaker
Hookmaker Mar 1 '15

Der sker ikke en bjælde, men de er ved at sætte op lige syd for Hamburg!

Maho
Maho Mar 1 '15
Hookmaker: hvor ved du det med Hambrug fra? Lyder jo spændende.....
T3S7A
T3S7A Mar 1 '15

Maho:

www.supercharge.info

Bluecoffee
Bluecoffee Mar 1 '15

Ser ud til at det bliver ved (privat)hotel Lindtner, et miljørigtigt (femstjernet) hotel, som i forvejen tilbyder gæster el-cykler. Ud fra Puttgarten-perspektivet er det måske et smule ærgerligt, at superladeren ser ud til at blive placeret i Hamborgs sydvestlige hjørne.

Hookmaker
Hookmaker Mar 1 '15
@ maho, når de er aktiverede er ConnecTT bedre, supercharge.info har endnu ikke calais operativt med.
Maho
Maho Mar 2 '15
Takker :-)
Niels
Niels Mar 13 '15

Kan se at Vordingborg er kommet på kortet over "kommende" SC - måske har den været der et stykke tid, men nyt for mig.

Nogen som har mere information ? den åbner en vigtig route syd over via færgerne. måske en tidligere Betterplace batteri bytte station som ombygges - det har der vist været tæt ved Vordingborg, lige som i køge.

Kristian70k
Kristian70k Mar 13 '15

@Kiefer.. ved du ikke lader med fuld styrke alle steder.. har du forsøgt reboot mens du holder med pibe i? fik lige randers til at virke med fuld power igen her til aften! mega dejligt :)

Kiefer
Kiefer Mar 13 '15

Kristian70K: Sidst jeg var i Køge havde jeg forberedt, at nu skulle jeg sørme nok ringe til TEsla DK og brokke mig over, at bilen kun vil lade med 60KW i Køge og Kastrup, men selvfølgelig starter bilen med at lade med 110KW i Køge i samme øjeblik jeg sætter den til... øv, ikke noget at brokke sig over ;-)

Nu mår jeg så vente til næste gang jeg er i Kastrup og se om det også virker der.

Bilen har ikke været genstartet i mellemtiden.

Niels: Vordingborg, sammen med Esbjerg har været på listen længe. Jeg håber de når at blive færdig i Esbjerg inden træf i Ribe.

/Martin 

Hookmaker
Hookmaker Mar 21 '15

Så er der åbent syd for Hamburg!

Sider: «« « ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... » »»