Hvor meget havde du tilbage på batteriet da du startede Gustavsfar1? Det er godt nok en dejlig høj hastighed :)
God tur til Fleggaard, vi var der i lørdags og ladede ved Rødekro på vej hjem :)
Dejlig McD ved siden af med god legeplads til børnene.
Der kan ikke gives parkeringsafgift når der ikke står noget om det. Jeg forstår ikke hvorfor Tesla ikke skriver det for i det mindste at skræmme folk væk fra at blokere dem. Om de så checker det er en anden side af sagen. Men som det er nu er det helt uden konsekvens/risici at parkere på en Tesla-plads.
Jeg har lige været på supercharger i Århus
Fik kun 320km/t ladehastighed, prøvede endda at skifte lader, dog samme resultat.
Kan være Tesla "holder øje" med om man lader på sin lokale lader(Jeg bor syd for Århus) og så skruer ned for speed?
Så må vi tage billeder af bilerne og hænge dem ud på nettet, så kan det være de lader være med at gøre det en anden gang :-D
Der kan ikke gives parkeringsafgift når der ikke står noget om det. Jeg forstår ikke hvorfor Tesla ikke skriver det for i det mindste at skræmme folk væk fra at blokere dem. Om de så checker det er en anden side af sagen. Men som det er nu er det helt uden konsekvens/risici at parkere på en Tesla-plads.
Ja Søren. Det er den plads, der er reserveret til Tanken/butikken. Der er heller ikke en stander på den plads, så vidt jeg husker, sidst jeg kiggede efter.
Min relativ korte erfaring mht. ladning på SuC er at hvis batteriet ikke er helt varmt efter en længere tur og hvis batteriet er mere end halvt fuld kan jeg kun ca. lade med mellem 2-400 km/t ved ladning på SuC i Middelfart.
Simon, det billede oplever jeg hver eneste gang jeg lader i Hjørring, der holder altid en fosilbil på en af pladserne, jeg ved ikke hvorfor det er så fedt for andre at parkere på en Teslaplads...
Jeg har endnu ikke oplevet fænomenet i Randers, men der er så også så mange pladser til alle andre og man holder et sykke nede af parkeringspladsen, lidt væk fra indgangen til Graceland.
Det er nok værre i både Hjørring og Åbenrå hvor det er en af pladserne til Subway.
/Martin