Med hensyn til ferie i Frankrig, så kommer der (udover en hel del Tesla SC'ere) bl.a. også disse 200 nye hurtigladere i år:
http://insideevs.com/corri-door-charging-infrastructure-project-gets-underway-france/
Med hensyn til ferie i Frankrig, så kommer der (udover en hel del Tesla SC'ere) bl.a. også disse 200 nye hurtigladere i år:
http://insideevs.com/corri-door-charging-infrastructure-project-gets-underway-france/
Det ser ikke ud til at SUC bliver ved med at være gratis. Skal man tro avisen er det kun i de næste 8 år.
Der har vist været hyggesnakket om mange ting den dag. :-)
Mon ikke journalisten bl.a. var oplyst om, at der er 8 års garanti på batteriet. Og motoren. Og at der må tankes gratis. Og da han kom hjem var så proppet med informationer, at han satte det lidt forkert sammen. Til den artikel, han nu har skrevet i avisen.
Så ingen grund til at tro, at der kommer begrænsninger på, rent åremåls mæssigt.
10 millioner km divideret med 1.000 biler giver 10.000 km pr. Tesla til dato. Tja, lyder vel rimeligt.
Havde en hyggelig tur ned til Nørre Alslev her oplevede jeg at der var knald på SuC 100kW op til 30% (på en 60),så langt tid har jeg ikke før oplevet, høj ladning på Suc.
Her overholdte den 50% ladning på 20 min. og så var jeg vider :)
husk at sætte luftundervogn i høj
Auch, den ser rå ud den norske model til højre. Har den tonede lygteglas? De ser mærkbart mørkere ud end den danske til venste, hvor de er helt gennemsigtige.
@SuneH: Ja, den ser mega ond ud :-) Jeg tror han har malet lygtehuset sort - indvendigt. Jeg har overvejet det på min, men det kræver at man skiller lygtehuset ad. Jeg kender kun metoden hvor man varmer det op til limen slipper (ca. 60-70 grader). Her gør et par badebolde det med ;-) med lygterne fra en Subaru :-)
@Rask: Ja, men den er jeg ikke ret meget for, da det virkelig nedsætter lysstyrken - det gør den anden løsning ikke, men indrømmet - den er lidt besværlig. En gang i mellem er der billige (og ofte defekte) Tesla forlygter til salg på eBay og jeg har overvejet at bestille en for at eksperimentere lidt :-)
Tak for den "endlösung". Nu går jeg sommeren i møde med håb om at komme på "Far's fede ferie":-)
@MW, - ha, jeg gjorde det samme til England sidste år - min bedre hlvdel fløj til og fra Gatwick. Det eneste jeg savnede på turen var kørehandsker....;-)