Loading...
dk

Tesla supercharger / superlader | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker May 22 '14

Jeg kommer, og mener også at både KSeizberg og Brian Massesson kommer.

Jg skal teste hvor mange kWh jeg kan brænde af fra Lyngby til Middelfart...;-)

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker May 22 '14
Kiefer
Kiefer May 22 '14

Brian: Tager du familien med også?

/Martin

KS
KS May 22 '14
Kommer, Hookmaker er på, brianmassesson, storgaard dukker op. Har lavet event - og morgenmad og fælleskørsel for os fra Sjælland.
muller
muller May 22 '14

Jeg regner også med at kigge forbi, i hvert fald middelfart. Tænker at tage familien med, men vi er i sommerhus i sejerøbugten, så det bliver nok ikke til morgenmad hos Ken - desværre. Ellers super initiativ!

kajakaj
kajakaj May 23 '14

Har et arrangement i Århus, så jeg kommer først til Randers sidst på eftermiddagen.

Bjarni
Bjarni May 23 '14

Jeg kommer også til Middelfart kl. 11 :-) Hvor mange kW kan man mon nå at brænde af fra Odense til Middelfart?

Forummets indlæg er redigeret af Bjarni May 23 '14
Kiefer
Kiefer May 23 '14

Kommer an på rutten og hastigheden du vælger :-)

/Martin 

Hookmaker
Hookmaker May 23 '14

@Bjarni, ikke ret mange, - der er jo altid lo...kø mellem Odense og broen..;-)

KS
KS May 24 '14

@Hook:

Der er ikke kø når vi kommer - andet end den vi laver selv.. Hvis vi lander 10.30 så flyver vi igennem - med 85 gennem vejarbejdet.. Batteriet skal brændes af inden vi når dertil, og de sidste 12 km må være på "dampene" i tanken.

Hookmaker
Hookmaker May 24 '14

Done deal...!

PBP
PBP May 24 '14

Har i dag været på besøg på SC Middelfart. Der er 2 ladere i gang og vi var 2 til at afprøve vidunderet. Det er bare fantastisk så hurtigt det går at få ladet batteriet op. Nød samtidig at en del kiggede forbi og kommenterede bil og lader.

krogsgaard
krogsgaard May 24 '14
Det lader til de nye ladestationer ikke deles parvis? Nogen der kan bekræfte det? Mange siger i USA at deres sænkes hvis to ved siden af hinanden lader samtidig så er det kun den som kom først som får mest. Men næsten 400 km i timen er da ret højt.
TwoChops
TwoChops May 25 '14
@PBP, er laderne åbne allerede nu? Eller var det kun i testøjemed, at du kunne koble op?
kajakaj
kajakaj May 25 '14

Ingen ladere åbne endnu i Randers.

Renedyhr
Renedyhr May 25 '14

Ja de to til højre er åbne :-)

Larsen
Larsen May 25 '14
@rene, hvad står der på de blå parkeringsskilte?
Renedyhr
Renedyhr May 25 '14

Mener der står 45 min fri parkering.

Muskar
Muskar May 25 '14

Jep. På billedet står der "Fri parkering - Max 45 min".

homer
homer May 25 '14
Nogen som ved om der er 2 åbne lade standere i Middelfart indtil åbningen på fredag?
Larsen
Larsen May 25 '14
Hvis der står fri parkering, betyder det vel at almindelige bilister med fossilforbrugende motorer gerne må parkere, og blokere for vores adgang til laderne?
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... » »»