Loading...
dk

Tesla supercharger / superlader | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN May 30 '14

Jeg har også smidt lidt billeder op fra åbningen i Randers: http://teslaforum.dk/photo/useralbum/SimonHN/34 :)

Mark
Mark May 30 '14

Her er et par billeder fra Randers

Mark
Mark May 30 '14

Og endnu flere og flottere billeder i FOTO sektionen fra Simon kan jeg se. :-)

Hookmaker
Hookmaker May 30 '14

Hvor er Kongen på Randers billederne,  - kom han ikke??..;-) 

egernmus
egernmus May 30 '14

Lækre billeder, du har taget af vores bil, Simon :-) Så var alt det fine vaskegrej fra England ikke helt spild af penge.... ;-)

Hyggeligt at møde nogle af jer "live" og se så mange flotte biler samlet på et sted :-)

/ Eva

Kiefer
Kiefer May 30 '14

Fine billeder og hyggeligt at møde så mange af jer i dag :-)

@Mark: Jeg så slet ikke du var derude.

/Martin

Mark
Mark May 31 '14

@Kiefer: Jeg var selv travlt beskæftiget med at kigge på alle de smukke biler der var mødt frem. Jeg holdte stort set lige foran dig i min lille sorte Swift, og havde da været oplagt med en lille 'prøvetur' men jeg skulle desværre videre.

Fedt at se så mange Teslaer samlet.

Og lækkert vejr til sådan et arrangement.

siggy
siggy May 31 '14

Hallo,

i am siggy from germany. On the foto my Modell S in bremen. Sorry no Supercharger there. I am a little confused about the SC in DK. Middelfart is allready open. So I can charge there. What about Renders? Is Renders the name of the fotografer or the place of the second SC? There should be a second SC. The fotos show different places?

I live near SC in Hohenwarsleben. It is the nearest to DK at this time. It has opened a few days ago. We are waiting for the opening of Münchberg-Nord, Lutterberg and Regensburg.

My longest trip so far was to Paris ;-)

Regards Siggy

KS
KS May 31 '14
@Siggy, 2 supercharger locations are now open in Denmark, first one is Middelfart, second one is Randers. See supercharge.info
Storgaard
Storgaard May 31 '14
The adress:
Hotel Comwell Middelfart
Karensmindevej 3
5500 Middelfart

Graceland Randers Vej 3
8960 Randers SØ
kajakaj
kajakaj Jun 2 '14

~~650 m mod syd ligger McDonalds, butikskædeområdet Marsvej og Randers Storcenter med 58 specialbutikker, Kvickly og cafeteria. Så går en halv times ladning hurtigt.

http://www.gracelandranders.dk/default.asp?page_id=232

https://www.google.dk/maps/@56.4303474,10.0657992,15z

kajakaj
kajakaj Jun 2 '14

Frokostrestaurant 600 m mod vest. God mad til små penge.

http://www.hosannemarie.dk/

PerPower
PerPower Jun 3 '14

Er der nogen der ved hvor "super charger temaet" er rykket hen nu?

Er de i gang i Hjørring?

muller
muller Jun 3 '14

De skal vel ikke rykke så mange steder før de er færdige; da vi forlod SC Randers lørdag eftermiddag var der kun 2 ladere der virkede. Der kom en installatør mens vi ladede som skulle sikre at de 2 ladede med fuld styrke. Så dels mangler de at få de andre 2 som er der til at virke, og dels mangler de så at tilslutte yderligere 4. Det samme gælder vel for Middelfart.

sjensen
sjensen Jun 3 '14

Randers er også kommet med på den officielle supercharger liste nu. Både Randers og Middelbart er noteret med "Charging stalls - 4".

Markman
Markman Jun 18 '14

Der graves huller og trækkes kabler i Hjørring.

Perfekt placering; lige ved Sunset og døgnåben Shell/7-Elleven, lige ved E39 15 km fra færgerne i Hirtshals til Norge.

Forummets indlæg er redigeret af Markman Jun 18 '14
OleKrohn
OleKrohn Jun 18 '14

Spændende sted. Så mangler vi lige ved Storstrømsbroen og måske en i Aarhus/tæt grænsen, så har det jo nærmest holdt mere end de har lovet

PerPower
PerPower Jun 18 '14

Århus har vist ikke været på tale - det var Hjørring (i gang) Køge og Farøbroen - og muligvis København på et senere tidspunkt - Bella Sky har været nævnt. Men ja, fedt at de endelig kommer - det giver SÅ meget mere mening at køre længere ture nu.

Kiefer
Kiefer Jun 18 '14

Nej, men grænsen er stadig på tale, nogen der har hørt noget nyt der?

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Jun 18 '14
Hvis man ser på teslas eget kort så bliver det syd for København ( passer godt med Falkenberg som allerede er ved at blive forberedt) og så ikke før Tyskland (via puttgarten). Hovedåren bliver ned gennem Jylland og derfor kommer der endnu mindst en syd for Kolding og derefter omkring grænsen/Flensborg.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... » »»