Loading...
dk

GPS tracker til forsikringen | Tesla Forum

kajakaj
kajakaj Mar 31 '14

Hej Larsen. Du er velkommen til at kigge forbi, og se hvordan Uniqtracking har monteret gps-en i vores Tesla. Vi bor i Langå, så det er ikke så langt fra Støvring. Jeg har tlf. 51861727

Kiefer
Kiefer Mar 31 '14

@Larsen: Jeg får monteret en "dt finder link" som er den nye model i forhold til dt20 i løbet af den næste uges tid. Jeg kører  til og fra Ålborg hver dag til arbejdet og kan sagtens komme forbi Støvring en dag efter arbejdet når jeg har fået den monteret.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Mar 31 '14
kajakaj
kajakaj Mar 31 '14

OK - det er nok bedre at se på en GPS af samme type monteret.

Larsen
Larsen Apr 1 '14
Jeg takker for tilbudene til såvel Kaj samt Martin. I første omgang vil det være fint hvis Martin vil kigge ind en dag på vej fra arbejde, når hans tracker er monteret. Evt. læg mærke til hvor de tilkobler ledningen til "tændingen" når de monterer den, Martin
Kiefer
Kiefer Apr 1 '14

Konen har bestilt tid til fredag klokken 9 til installation af Defa finder. Jeg kan dog ikke love ret meget dokumentation omkring kablingen da det er konen der selv skal ind og få det installeret ;-)

Men hun kan nok holde øje med hvor i bilen den bliver placeret, så er det vel "bare" at følge kablerne.

/Martin

Larsen
Larsen Apr 1 '14
@Kiefer, jeg er ved at have fået indtryk af, at det hos jer er "konen" der får ting til at ske;-)
Jeg er forøvrigt i løbet af dagen kommet overens med montøren i Aalborg, så lader jeg ham montere den i morgen. Martin, du er selvfølgelig altid velkommen omkring en dag du er på vej hjem. Så kan du lige se bilparken, hvoraf nogle er mellem 60 og 84 år gamle.
kajakaj
kajakaj Apr 1 '14

Larsen - lyder spændende - har du ligefrem en samling af biler? Hvad er det for biler du har?

Kiefer
Kiefer Apr 1 '14

@Larsen: Når vi snakker koordinering med diverse leverandører til hjemmet er det klart hende der har opgaven, så tager jeg opgaven med at køre i bilen ;-)

Man skal jo gøre det man er bedst til.

Og ja, jeg vil helt klart gerne se bilparken! :-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Apr 1 '14
Larsen
Larsen Apr 1 '14
@kiefer, jeg kan åbenbart lære noget af dig, mht. fordeling af opgaver i hjemmet ;-)
kajakaj
kajakaj Apr 1 '14

Det er en flot samling - godt der ikke er meget vedligeholdelse på en Tesla, så du bare kan nyde at køre.

BNL
BNL Apr 3 '14

BMW i Vallensbæk kan montere en Tracker DT20 på maks 1 arbejdstime, det er super simpelt og koster ca. 4000,00 kroner alt incl.

Kiefer
Kiefer Apr 3 '14

Det er også det vi skal give for en Defa Finder i Århus, 4000,- alt inklusive.

/Martin

BNL
BNL Apr 3 '14

Jeg vil endda gå så langt som at sige man kan montere den selv, med den medfølgende vejledning fra Tesla - som de udlevere på forspørgsel, jeg kikkede på mens de lavede det og det var godt nok simpelt.

Larsen
Larsen Apr 3 '14
Har fået trackeren monteret, men det lykkedes dem at ødelægge bunden af en af sikringskasserne. Der knækkede en lille tap, så den ikke mere kan clipses fast. Jeg har givet dem besked på, at de selv må skaffe en ny via Tesla.
Hejgaard
Hejgaard Dec 15 '14
På kajakaj' anbefaling kontaktede jeg Uniqtracking. Virkelig godt service. De monterer endvidere på vor hjemmeadresse uden merpris, da vi bor på Sjælland og de ligger i Silkeborg.

Kan varmt anbefales.
thove
thove Mar 25 '15

Jeg har afprøvet forskellige GPS-trackere med både stor og mindre succes. Jeg er enig med kajakaj, at 3 timer lyder lidt vildt, men det skal alligevel nok passe. Det bliver til gengæld nok også gjort ordentligt.

Mvh. Tina

Klaus_
Klaus_ Mar 25 '15

Så ved vi da hvertfald at det IKKE er safetrack.dk der skal købes GPS-tracker hos, når de bruger spam teknikker for at opnå gratis reklame, thove...

Sider: « 1 2