Loading...
dk

Ringe planlægning fra Tesla ifm. vinterdæk | Tesla Forum

TorbenS
TorbenS Nov 26 '15

Klaus, jeg har i torsdags hentet en 90D og den er monteret med Michelin Pilot Sport 3 (sommerdæk)

Forummets indlæg er redigeret af TorbenS Nov 26 '15
Klaus_
Klaus_ Nov 26 '15

@Walther, pænt træls :(  Jeg synes godt nok også det var en fin pris du fik. Jeg fandt dem til ca 6400 kr på dækonline i går, i dag stod de til 7100. Igår var der 7 stk på lager, så 10 stk, så 7 stk i morges. Jeg skyndte mig at bestille til 7100 kr. Så var der pludselig bare "på lager" og nu er de "ikke tilgængelig".  Så prøv evt. at kigge på gigadæk i stedet, det er vist samme ejer som dækonline men et par hundrede billigere - så slipper du nok det samme som dækleader vil have nu, men du undgår at handle med nogen der annullerer din ordre for at tjene en ekstra skilling (medmindre dækleader også er en del af dækonline/gigadæk?).

Supercharged
Supercharged Nov 26 '15
@walther de har lige lave samme nummer med mig. Useriøst !
Klaus_
Klaus_ Nov 26 '15

@Supercharged & Walther, det lugter da lidt af at de skal have en lille kommentar på trustpilot omkring det stunt?

Walther
Walther Nov 26 '15

@Klaus og Supercharged. De har lige hævet prisen til 8000 for 4 dæk. Det stinker. Giver dem en anmeldelse i morgen og går med Gigadæk i stedet for.

Supercharged
Supercharged Nov 26 '15
Jep gør det samme
Raymond
Raymond Nov 26 '15

Husk lige cookies - besøger du samme side igen for at købe, så stiger prisen - meget velkendt også på ferierejser. Man checker på én computer og bagefter når man skal bestille, tager man en anden computer.

CasperB
CasperB Nov 26 '15
Jeg benyttede mig af www.daek-sammenligning.dk, som sammenligner dæk på tværs af alle de kendte online dækhjemmesider. Derved kunne jeg se, at Giga dæk var billigst i forhold til de dæk jeg havde bestemt mig for. Efterfølgende bestilte jeg 4 stk. Nokian WR A3 235/45 R19 til 5576 kr. i forgårs hos Giga dæk. Jeg kan se på den faktura jeg har fået tilsendt af Giga dæk, at dækkene bliver sendt fra Tyskland med GLS. Dækkene bliver leveret gratis til min bopæl indenfor 3-5 hverdage.
Klaus_
Klaus_ Nov 27 '15

@Supercharged & Walther - stortset samme trick blev jeg nu udsat for, hos daekonline. Dækkene var på lager dagen før jeg bestilte, men prisen steget dagen efter - så der skyndte jeg mig at bestille, de var stadig på lager resten af dagen men næste dag (igår) var de ikke længere. I dag får jeg en mail om at de ikke er på lager og ikke kan leveres de næste par uger.

Dækonline har jo ellers fint trustpilot omdømme, men de får altså ikke en god karakter for at sælge lagervare-dæk der alligevel ikke er på lager.

Har i stedet bestilt hos gp24.dk til lidt højere pris, men er her de til gengæld rigtigt på lager.

Sider: « 1 2 3 4