Loading...
dk

Superlader i Esbjerg? | Tesla Forum

KXR
KXR Oct 28 '15
@Hookmaker, det har du så ganske ret i men statistikken viser, at en Tysk billist i gennemsnit kører det samme antal km som en Dansk billist. Mon ikke det har noget med tradition og Tysk bilindustri at gøre?
DeaconWP
DeaconWP Oct 28 '15

Og noget med den Hastighed de kører. Så kører de ikke så langt på en optankning.

SteffenFabrin
SteffenFabrin Oct 28 '15

I er nogle værre trolde ;-)

Jeg spurgte jo, om der var nogen der VIDSTE om der kommer en Supercharger omkring Esbjerg. For pokker da...

NielsHP
NielsHP Oct 28 '15

En tråd uden kapring er ikke en sand tråd :-)

Klaus_
Klaus_ Oct 28 '15

Ellers må vi overtale Tesla Bjørn til at opbevare 1-2 af hans chademo adaptere* et sted i Vestjylland - det kan han vel forholde sig til, det var jo i den landsdel han lavede en verdensrekord :)

*) Han har købt et læs adaptere for hans referral credits, som er placeret hos visse Statoils, McDonalds osv i Norge så man kan låne dem for hurtigere opladning.

P85DK
P85DK Oct 30 '15

Med regeringens nye 10 store vandkantsprojekter så er der behov for en supercharger i det vestjyske. Projektet i Søndervig med et Lalandia på steroider, hvor de forventer en årlig stigning på udenlandske overnatninger på 620.000, må trække nogle Teslaer den vej (personligt har jeg dog aldrig forstået fascinationen af badelande).

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE8170284/Se-billeder-af-regeringens-10-k%C3%A6mpe-vandkantsprojekter/

Kristian70k
Kristian70k Oct 30 '15
Fordi den står på deres hjemmeside over kommende supercharger, er fordi den kommer.. Dem der er stillet op i dk er ikke fordi vi køber deres biler, det er fordi ruterne skal hænge sammen i Europa :) så er slet ikke i tvivl om den kommer
Ap
Ap Nov 24 '15
Da det er Intego der bygger super charger kan Projektleder Michael Poulsen, Intego A/S, tlf. 9936 4000, tlf. dir. 9936 4354, mobil 2167 9413 måske svare på om der kommer en i Esbjerg ?
JAndersen
JAndersen Nov 24 '15

Hejsa 

Er der et sted hvor man kan skrive til Tesla og "ønske" et sted de skal sætte en Super Charger op?

T3S7A
T3S7A Nov 24 '15

JAndersen, du skal nok ikke forvente flere Supercharger i DK. Formegentlig kommer den som var/er planlagt i Esbjerg, og så kommer der ikke mere - det er helt sikkert. Hvorfor skulle Tesla investere flere penge i et Land, som ikke ønsker dem her, og de ikke får noget ud af det. 

SuneH
SuneH Nov 24 '15

Siden ligger under domænet wufoo.com?? Er du sikker på det ikke er en fake side, som kun er sat op for at fiske emailadresser og bruge dem til spam?

SteffenFabrin
SteffenFabrin Nov 24 '15

Du kan foreslå steder her:

https://www.teslamotors.com/da_DK/supercharger

Se nederst på siden

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 24 '15

Det tvivler jeg på da linket referer og er taget fra Teslas egen hjemmeside: https://www.teslamotors.com/da_DK/supercharger

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Nov 24 '15
ErikBH
ErikBH Nov 29 '15

@SuneH: wufoo.com er et site til at lave formularer - lidt ligesom google forms. Det bliver brugt mange steder, så jeg tror nu den er god nok.

/Erik

Sider: « 1 2