Loading...
dk

Udlevering Vamdrup | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Oct 29 '15

Mon ikke du kan finde en østjysk Tesla der gerne giver et lift derned :) 

Kiefer
Kiefer Oct 29 '15

Hmm,. kan Morten der fixer alle deres ridser alligevel, så ikke bare få bilen ned og stå for udleveringen, vil for mit vedkommende da gøre så mange ting så meget nemmere ;-)

Og så er jeg overbevist om at bilen ved udlevering vil stå langt flottere end Tesla nogensinde selv vil kunne håndtere.

Vores står til levering "late november/december". Vi har ikke fået besked om flytning af udlevering.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Oct 29 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Oct 29 '15

Jeg har hellere ikke fået en sådan besked endnu der står stadig kristinehøj på my tesla.

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Oct 29 '15

Hej kære Teslaejere.

Vi har i dag tilbudt vores hjælp til de Teslaér der skal leveres i København. Vi har tilbudt at lave Nyvognsklargøringer på alle de Teslaér vi alligevel skal have ud til Opti-Coat behandlinger. Det ville kunne tage en del af presset, men nu må vi se om det er noget de vil benytte sig af.

Hvis du også ønsker at få din nye Tesla Opti-Coatet så er du velkommen til at ringe.

Fortsat go dag.:)

Mvh. Ronni

Københavns Bilpleje.

40956337

Thor
Thor Oct 29 '15

Hej Ronni.

Hvis Tesla vælger at benytte sig af dette tilbud, laver I så en god pris på Opti-Coat + behandling? 

sjensen
sjensen Oct 29 '15

Tesla skal formentlig udlevere mindst 25 Tesla'er hver eneste arbejdsdag frem til nytår, og det bliver nok ikke den store ekslusive oplevelse i alle tilfælde.

Basalt set tror jeg at aflåste parkeringsforhold er en af de væsentligste problemer. Kirstinehøj er allerede tidligere i år begyndt at låne pladser hos naboen.

Selv om det er svært, så brug tilstrækkelig tid ved udleveringen til at få noteret "concerns" på de ting der ikke er 100% i orden og få det på papir/email så hurtigt som muligt. 

Derefter er det bare ud på vejene og glæde sig over en fantastisk bil.

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Oct 29 '15

Hej Thor.

Prisen på en Pro+ behandling er 5500,- plus moms.

Den kan vi desværre ikke ændre på. Men vi har tilbudt Tesla at lave Nyvognsklargøringen kvit og frit, nu når vi alligevel har bilen inde.

Mvh. Ronni

Københavns Bilpleje.

40956337

Michael72
Michael72 Oct 29 '15

Citat fra Kbhbilpleje

Hej Thor.

Prisen på en Pro+ behandling er 5500,- plus moms.

Den kan vi desværre ikke ændre på. Men vi har tilbudt Tesla at lave Nyvognsklargøringen kvit og frit, nu når vi alligevel har bilen inde.

Mvh. Ronni

Københavns Bilpleje.

40956337

Hej Ronni - Jeg er ikke klar over hvad en Opti Coat + behandling er, kan du forklare hvorfor det er en god ide for mig?
Raymond
Raymond Oct 29 '15

kbhbilpleje: Ikke for noget, men I henvender Jer til privatpersoner og så SKAL man angive prisen inkl. moms! så prisen er 6.875,-

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Oct 29 '15

Hej Michael.

Ja det kan jeg godt.

Kort sagt, så er Tesla´s lakker en del blødere end de lakker vi kender fra mange andre biler.

Det vil sige at de hurtigere bliver ridset og derefter matte.

Lakken er blødere pga. nogle miljøkrav i Californien, der forbyder nogle stoffer i klarlakken som ender ud i at den bliver blødere.

Men det er nok et spørgsmål om tid, før alle lakker ender sådan.

Hvis du går ind på vores hjemmeside www.Kbh-bilpleje.dk under fanen Opti-Coat så står der alt om fordelene der.

Hej Raymond.

Ja du har ret, jeg henvender mig til private her. 

Faktum er bare at jeg fakturer ca. 90% af alle behandlingerne til virksomheder.

Mvh. Ronni

Københavns Bilpleje

40956337

Thor
Thor Oct 29 '15

Jeg er dog privat person, så det er selvfølgelig inkl. moms for mig.

Jeg får desværre ikke metallak på min 70D, så jeg er ret sikker på, at jeg skal have opticoat + til bilen.

@Ronni - hvor mange år holder sådan en behandling? I skriver "Op til flere år", men det kan jo være alt fra 3-10 år.

Citat fra Mwn Der var ikke noget bøvl med at de ikke ville fikse noget af det. Tværtimod, så glæd jer over at i nåede at få en billigt og skynd jer ud at køre. :) Resten skal nok komme når der falder ro over landet igen.

Så længe de viser, hvordan man starter / slukker bilen, så finder man vel ud af resten. ;-) 

Jeg har endvidere lige fået bekræftet på mail i dag, at jeg skal hente den i Brøndby - desværre. Jeg må få det bedste ud af det, bruge den tid jeg har brug for, og så bare nyde at få bilen efterfølgende.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Oct 29 '15

Ronnie: det var da en ekstremt god ide

Stuckmann
Stuckmann Oct 30 '15
Hey drenge og piger det er jo stadig teslas folk der står for levering af bilerne så ro på
Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Oct 30 '15

Hej Thor.

Du ringer bare, så finder vi en dag når du har fået bilen.

Det er en permanent behandling, der i øvrigt de 5 første år er forsikringsgodkendt.

Det vil sige at hvis du er uheldig og få en skade, bliver de nye dele også coatet i forbindelse med udbedring af skaden.

Producenten giver 5 års garanti, hvor længe det rent faktisk holder derefter, er individuelt. Ham der kører 50000km om året, hans lak vil selvfølgelig blive hurtigere slidt end ham der kører 25000km om året.

Mvh. Ronni

Københavns Bilpleje

40956337

NT_nofuel
NT_nofuel Oct 30 '15

@Kbhbilpleje: Det med at opticoat behandlingen er forsikringsgodkendt og bilen kan blive coatet iforbindelse med udbedring af en forsikringsskade... Er det noget du har på skrift fra et forsikringsselskab eller hvordan? 

Kbhbilpleje
Kbhbilpleje Oct 30 '15

NT82

Nej det har jeg ikke, men det kan jeg få.

Vi har et tæt samarbejde med Tesla´s skadeværksted hvor vi bla. laver en del coatinger på de biler som har været skadet. Hvis du vil vide mere kan du evt. ringe til DAS Karosseri på 44501312

Mvh. Ronni

Københavns Bilpleje

40956337

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 30 '15

Er det mon ikke op til det enkelte forsikringsselskab at taksere om en coatning er dækket ved skade?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 30 '15
DeaconWP
DeaconWP Oct 30 '15

Både undervognsbehandling og overflade behandling er dækket af den skades betaling, som skal aftales/afgøres ved taksering.

Man skal bare gøre opmærksom på, at den skærm, som skal skiftes er løbende undervognsbehandlet, og at lakken er overflade behandlet. Så tager taksator den behandling med som en del af erstatningen.

lysmanden
lysmanden Oct 31 '15
Jeg vil tydeliggøre at du ikke ønsker vask i vaskehal. Kan så kun anbefale af få jeres biler opticoat behandlet hos Detailbilpleje på Fyn hvis i ønsker at værne om jeres drømme bil.

Jeg fik min udleveret af en meget arrogant knægt ude på Amager. Det var ikke nogen positiv oplevelse
Thor
Thor Oct 31 '15

Citat fra lysmanden Jeg vil tydeliggøre at du ikke ønsker vask i vaskehal. Kan så kun anbefale af få jeres biler opticoat behandlet hos Detailbilpleje på Fyn hvis i ønsker at værne om jeres drømme bil.

Jeg fik min udleveret af en meget arrogant knægt ude på Amager. Det var ikke nogen positiv oplevelse

Jeg tænkte, at bruge dem ude på Kirstinehøj i stedet. Mener det var Autoskadestuen. Jeg synes det er lidt langt at køre til Fyn for den, når bilen skal hærde i 24 timer ca. Men jeg skal i hvert fald have den opticoat behandlet. :) 

Tesla sælgerne er også en lidt blandet landhandel. Jeg har mødt nogen flinke (Peder fx på Kirstinehøj), mødt nogen der har langsom behandlingstid på mail, og så nogen som ikke virker oprigtig interesseret i, at sælge en bil. Det undrer mig lidt, at det generelle serviceniveau er meget blandet, når man køber en bil til sådan en pris. Her kunne de lærer meget af fx Klarlund (Ur forhandler på strøget i København), som man altid føler sig velkommen hos. Hvad enten det er for at kigge eller købe. De har 100% fokus på en mens man er der. 

Sider: « 1 2 3 4 »