Hvordan fungere de vin numre? jeg har nummer omkring 108000 vil det sige din er 4200 numre tidligere? Min står til levering i slutningen af November-December
1 - 2 - 3 -4 så din er produceret 4200 bilere senere end Griffel. så den kommer med en senere båd :)
Tak for den overskuelige liste, Hookmaker :-)
Den amerikanske checkliste er her - ca. midt på siden:
http://nickjhowe.com/tesla/modelsguide.html
/Jakob :-)
Kristian70k jeg syntes bare det virker vildt de kan lave 4200 på en måned. Jeg har fået at vide at min er på vej til Holland.
@Griffel, selv tak og håber du nu har din bil i hånden. Den amerikanske checkliste er tåbeligt lang og det vil være fuldstændigt ude a proportioner at checke det ved udlevering, - desuden er man så meget oppe atr køre, at de kunne levere en forkert farve uden at man ville opdage det på dagen....;-)
Ja fælge kan godt have fået nogle ridser - tror det er fra de stropper/spænder bilen bliver spændt fast på lastbilen med. Vores havde et venstre baghjul. Da jeg nævnte det kikkede han underligt på mig - som om der da absolut intet var galt med bilen
Jeg troede ærligt talt at det var standarden at de ikke skulle flugte midtersprossen.