Loading...
dk

Flere ladestandere fra E.ON | Tesla Forum

120281
120281 Mar 21 '14
Ville dele den her med jer.

Deres City Charge løsning kunne være god for mig og andre som bor i lejlighed. Prisen på 3,25 er ikke så slemt. Når alternativet er 5,5 kr.

http://politiken.dk/...kaempeskub-i-ryggen/
homer
homer Mar 21 '14

Interessant, specielt taget i betratning jeg har fået tilsendt faktura fra Clever til 5,5 kr pr kw for at "tanke" ved en af deres standere hvor der i følge deres app er gratis strøm ved brug af Clever kort.

NOELON
NOELON Mar 21 '14

Men derudover har E.on inført en 'Favourite' model hvr du kan udpege et antal ladere hvor du lader billigere. Jeg vil ikek bringe et link, da deres e-mobility side har fungeret rigtig dårligt siden introduktionen. Men søg selv...

120281
120281 Mar 22 '14
@Tsla også det der står i link. Man vælger nogen favoritter og lader der billigere. Faktisk så har jeg kun 2-300 meter til nærmeste parkeringsplads med ladere fra e.on de gamle betterplace standere.

Så mangler jeg bare pengene til bilen :-)
NOELON
NOELON Mar 22 '14

@120281: Ja, det ser jeg nu, men den er nævnt som City-Charge. Det er forkert. Jeg var til selve præsentationen og her blev det ikke præsenteret på samme måde. Her var selve produktet City-charge adgang til alle ladestandere, men Favoritter var et tillæg/ovenpå. Jeg har nu set hjemmesiden med explorer og der fungerer den, blot ikke med Chrome. Og på hjemmesiden er det også et særligt tillægsprodukt, der så vidt jeg kan se kan knyttes til alle aftaler.

Comeback
Comeback May 27 '14

e.on har et tilbud for os :) en fuld ladning for 99,- ved bare ringe når man holder ved standeren 

om det gælder for Tesla ejere ???

Find det offentlige E.ON CITY-charge ladepunkt, du ønsker at bruge. Ring til vores kunde- center og få adgang til at lade bilen.Du betaler en fast pris pr. opladning. 

Forummets indlæg er redigeret af Comeback May 28 '14
Bjarni
Bjarni May 27 '14

homer: Clever og gratis strøm? Det har jeg nu ikke set de skriver nogen steder. Er du sikker på det er den officielle app du bruger?

Storgaard
Storgaard May 27 '14
@Bjarni i Silkeborg levere EnergiMidt gratis strøm via Clever se billede. Der har jeg aldrig betalt for at tanke.
Bjarni
Bjarni May 29 '14

Der kan man bare se. Jeg har kun kigget på standere primært omkring Køge og København. Og der har jeg ikke set nogen med gratis strøm. Men det kan da være man lige skal lede lidt bedre hvis nogen af dem er gratis.

koden
koden Jun 13 '16

Tror ikke noget i storkbh. er gratis...

Trekantsområde er det Trefor og midt jylland åbenbart energi midt der deler gratis strøm ud.

DONG er nok for griske til vi får sådan noget herovre...

Skal man i øvrigt overnatte i Silkeborg er der gratis 11 KW ved http://www.vejlsoehus.dk/

God dyre/vandpark incl. i prisen.

God for børn op til 14 års alderen.

Forummets indlæg er redigeret af koden Jun 13 '16