Loading...
dk

Jabadabaduuue - så fik jeg min nye Model 70D | Tesla Forum

KimT
KimT Nov 7 '15

Reglerne er faktisk at loven ikke tillader at tilbyde gratis parkeringsplads til elbiler. Så man skal faktisk stadig betale for parkering selv om man holder på en ladeplads til elbiler. Og lad nu være med bare at parkere bilen på sådanne pladser uden at lade. Det er bilister der kun har små batterier som ikke er så priviligeret at kunne lade gratis (og hurtig) hos SuC.

En Tesla operer bedst i området fra 10%-90%, samt at en del af betteriet er "reserveret" til reserve, og el koster vel ca. kr 2,30.

Søg i forum'et efter modstrøm. De har ikke styr på noget som helst, og man skal flytte mere en bare ladning af en Tesla for at det kan løbe rundt. Og de aftaler man læser om med ca kr. 1 retur udløber alle til nytår.

DeaconWP
DeaconWP Nov 8 '15

Der er under gruppen Batterier, opladning og standarder en tråd med svar på nogen af dine spørgsmål om ladning.

Når du er logget ind, kan du altid se, om du har læst alle indlæg i en tråd. Ellers står der NY ud for den tråd.

Jeg vil anbefale dig at pløje alle tråde igennem på hele den første side der sukker op under hvert under punkt.

Så har du faktisk svar på dine spørgsmål.

Mbr1964
Mbr1964 Nov 25 '15
Hej Er der nogen her der har bestilt/designet deres TMS omkring D. 20 sep. Og Hvis har i hørt/fået nogen dato
HJJ
HJJ Nov 25 '15
Jeg designede/ordrede min 70D 26.9. Og der står stadig den er afsendt fra fabrik. Altså formentlig på søen. Der står også 37 dage på " My Tesla " så det er 1.1.2016.
Men selv om jeg glæder mig som et lille barn kan man måske være heldig at den først bliver indregistreret i det nye år og der vil så stå januar 2016 som første registrering.
Så er den jo et år nyere.
Gustavsfar
Gustavsfar Nov 25 '15

@HJJ. De 37 dage er vist ikke ETA. Det er de dage ref. programmet fortsat løber.

HJJ
HJJ Nov 25 '15

Det er da ikke sikkert, passede jo lige med lovet levering slut i december/først i januar.

Glæder mig utroligt meget alligevel.

SuneH
SuneH Nov 25 '15

@HJJ. Gustavsfar1 har ret. Alle os andre har det samme tal stående, også selvom vi HAR modtaget vores bil :-) Det er simpelthen bare hvor mange dage der er til referralprogrammet stopper.

Sider: « 1 2