Har lige fået en besked med "software update available". Jeg har allerede 7.0 - er der nogle der har fået den nye installeret?
(er det bare mindre rettelser eller 7.1?)
Har lige fået en besked med "software update available". Jeg har allerede 7.0 - er der nogle der har fået den nye installeret?
(er det bare mindre rettelser eller 7.1?)
Har også lige fået beskeden for 5 minutter siden... Kan det være autopilot 1.01 som Elon tweetede om for nogle uger siden?
... eller mon det er de begrænsninger han har truet med at indlægge, pga. folks crazy youtube videoer hvor de kører uden hænder osv?
Satte lige min til at opdatere for en halv times tid siden. Kan det passe at der stod at opdateringen ville tage ca. 1. time og 40 minutter? I så fald kan der vel ikke blot være tale om mindre justeringer eller hvad?
1 time og 40 min er default værdien ;-)
Black Panther brugte "kun" ca. en time........
Hvis man kigger på changeloggen på Teslamotorsclub står der følgende under seneste opdatering:
November 6, 2015 (2.7.106)
- Energy app on IC now shows "Past XX Miles/km" an the bottom.
Mon ikke der ligger en del flere skjulte ændringer bag denne opdatering? Det lyder voldsomt at den bruger 50 minutter på at downloade og installere en mindre tilføjelse til energiappen...
Det er selvfølgelig en mulighed. Flere S60 ejere rapporterer at typical er øget med 20 km efter 7.0.
Mystisk - min Tesla App på mobilen sagde, at der var en ny update, men ikke noget nyt på bilen. Er der noget, jeg skal foretage mig for at installere updaten?
Jeg fik den installeret den i eftermiddags. Søgte lige på 2.7.106 på google for at se hvad den indeholdte. På det tyske forum skriver de at Tesla har trukket denne update tilbage igen. Derfor oplever nogen at de har fået besked på en update, men hvis man ikke har nået at opdatere med det samme har Tesla fjernet den igen så den ikke kan installeres.
Link til tysk forum : http://tff-forum.de/viewtopic.php?f=58&t=8532&start=1760
De skriver at AP skulle være blevet lidt bedre. Men det er vel ikke mange der har haft tid til at teste endnu
Jeg installerede 2.7.106 for 3 timer siden.
Energiappens tekst er ændret (lidt).
Jeg kan ikke mærke nogen forskel på AP.
Jeg har en subjektiv mavefornemmelse af, at bilen er blevet mere harmonisk at køre (specielt når man træder på sømmet), men det er sikkert fordi jeg har haft teslabstinenser det meste af ugen (har kørt rundt i en dieselvarevogn i det mørkeste Jylland indtil i eftermiddags :-)
@JAndersen:
Den ladede op til 317 km typical (80%) i morges, på 2.7.106, og 316 km tilsvarende i går, på 2.7.77 (og det er en 85D, der har gået 13500 km).
Dette tal svinger typisk mellem 314 og 319, afhængig af forskelligt.
Så nej, det ser det ikke ud til.