Gad vide hvad der er galt med den... jeg nåede at installere den, så spændende om autopiloten plotter at køre mig af vejen eller noget i den stil :)
Gad vide hvad der er galt med den... jeg nåede at installere den, så spændende om autopiloten plotter at køre mig af vejen eller noget i den stil :)
Hej alle
Jeg har fortsat stående autoparking is callebrating.....det har den gjort siden Update til version 7.0. Skal jeg gøre noget aktivt? Dbh Kenn
Hej Riel,
Du er ikke den eneste. Jeg opdaterede til 7.0 da den kom og har genstartet systemet nogle gange - men autoparking virker stadig ikke. Måske den nye opdaterng løser problemet. Hvis ikke må vi jo kontakte TESLA.
Ian
Jeg har bemærket at mine "driver assistance" indstillinger ser ud til at være nulstillet med den nye version. Bl.a. skulle jeg selv ind og slå auto lane change og lane departure warning til igen, og ændre på hvornår den giver besked når man er ved at køre op i bagdelen af forankørende. Måske det har været en af årsagene til de har trukket den tilbage, for ikke at samtlige ejere skal ind og gen-indstille?
Er det ganske vist, at den seneste opdatering til 7.0 er trukket tilbage? Og burde det ikke fremgå af Teslas hjemmeside?
Er efterhånden superglad for Autostyring der førte mig hele vejen fra Helsingborg til Markaryd i mørke uden at fejle.
Lidt sjovt med Autostyring i det daglige i overhalingsbanen på Motorring 3, hvor der er massive midterafskærmning. Her lægge bilens sig lidt for meget til højre og kan komme for tæt på brede biler i midterbanen.
Se vedhæftede billede.
Sjovt at autoparking kan parkere hvor man (næsten) ikke selv kan, men kan den også komme ud derfra igen? Eller skal man virkelig kunne køre bil selv? :)))
Efter sigende skulle .106 være bedre til vognbaneskift - man behøver ikke holde blinkeren ned i så lang tid. Men ellers tror jeg ikke der er så meget forskel.
Den eneste synlige forsker i er energi app'en. Her fra Ledsager's vedhæftede fil, og fra min (den er inddelt som 50-100-200, og der står nu hvad gns er for sidste 10-25-50km)
Der er ikke kommet mere info siden de stoppede den i fredags - nogle timer efter de første havde fået den installeret.
Ved ikke om det er mig der fantaserer eller det er pga man kender ap bedre allerede, eller der faktisk er noget om snakken, men jeg oplever at ap bliver smartere og smartere og laver færre og færre fejl, hvad siger i andre??
jeg er meget enig. Jeg er stadig på 2.7.77, men oplever at autostyringen bliver bedre og bedre.
Der er et sted mellem Billund og Vejle (se streetview - det er i modsat Fiat'en på billedet) hvor vejen går fra at være 1 bane til 2 baner. Inderbanen fortsætter ligeud og der kommer en ekstra bane til venstre.
Lige de første 3-5 gange jeg kørte der rykkede den voldsomt mod venstre, for at følge den venstre stribe der drejer skarpt til venstre.
De næste gange rykkede den meget kort i rattet og nu fortsætter den ligeud (følger højre vognbanestreg) stort set uden at reagere.
Om det er fordi jeg holdt lidt igen i rattet eller hvordan den har lært at gøre det rigtigt, kan jeg ikke helt greje. Jeg oplever bare at den har lært at køre bedre, lige præcist der.
vh, Erik