Jeg er en meget tilfreds kunde ! :) --> KBH´s bilpleje i Glostrup
Fik min 70D OptiCoat Pro+ behandlet i weekenden hos Detailing Bilpleje i Odense. Afleveret lørdag formiddag og hærdet natten over, meget tilfreds og super godt arbejde af Morten. Den står blank som et spejl, flottere end ny og med dybere sort farve.

Det ser fantastisk ud, og jeg må nok samme vej - er bare jævnt træt af at de 'godkendte' OptiCoat steder alle har samme priser og derved (mis)bruger en form for monopol.
Men ja, det ser virkelig godt ud (!)
@PeterE - hvordan kan du kalde det monopol? Du kan jo bare vælge et andet produkt, det er tonsvis af dem. Opticoat har jo ikke monopol på lakbehandling.
Det vil være det samme som at beskylde B&O for at udnytte et monopol indenfor fjernsyn, fordi det er det eneste fjernsyn du vil have, eller Tesla indenfor biler fordi det er den eneste bil du vil have
Jeg skrev vist 'form for monopol' og det var med fuldt overlæg. At det samme ydelse koster præcis det samme hos en håndfuld udafhængige virksomheder betyder bare at de normale markedsvilkår er sat ud af spil, og det tjener ingen. Hverken leverandørerne eller kunderne. Prisaftaler er aldrig ok, og det er ikke noget jeg har besluttet - det er en myndighedsbeslutning. Længere er den ikke.
Sammenligningen med B&O og Tesla er desværre helt ude i skoven. Tesla's biler har een pris, fordi varen sælges centralt fra een 'forhandler'. Og B&O har vejledende priser, som altid er til forhandling. Det er OptiCoat behandling jo måske også.
Så må du jo skrive til konkurrencestyrelsen, hvis du mener at det forholder sig således og/eller vælge en anden leverandør, hvis du ikke vil betale det som de vil have for det.
Tak for roserne Lannister. Håber du fik styr på efterfølgende vedligehold. Ellers ringer du bare. :)
Nu er min TMS 2,5 år og der blev den fejret med en ny OptiCoat behandling hos Premium Bilpleje i Lynge på Sjælland, professionelt og flexible og meget flot arbejde, Alle vaske ridser er væk :) , jeg kan kun huske den har været så flot en gang før, det var ved første OptiCoat den fik ved Morten i Odense da den var 2 uger gammel.
Er der nogen der vil dele erfaringer med tilstanden af opticoat efter 1/2/3 år?
jep.
har købt en 1,5 år gammel model s i 2015.
fik den opticoatet i odense i jan 2016.
vand preller stadig af på bilen, og skidtet hænger kun fast omkring hjulene og bagpå.
dog ikke mere end det ofte kan skylles af, med rent vand.
ellers vasker jeg den i hånden og skyller efter med regnvand.
så behøver jeg ikke at tørre den af, og der kommer ikke kalk pletter.
efter 3 år tror mange stadig at den er ny.
bilen er meget nemmere at holde end dem jeg tidligere har haft uden coat.
Fik min OptiCoated i Odense sommer 2014. Vasker den i vaskehal ca. hver måned.
Den står stadig fantastisk flot :-)
Så er der gået yderligere tid og det kunne jo være sjovt med update, fra de Tesla ejere der har lavet opticoatet bilen tilbage i 2015, holder det stadig ?