Loading...
dk

Opti Coat Pro plus behandling af min Model S | Tesla Forum

Reklame
Bilplejendk
Bilplejendk Jan 22 '16
Der er altså en del "hjemmefuskere" som Morten skriver, så vær lige lidt kritiske med hvem i bruger til Opticoate behandlinger.
I "tilbud til Tesla ejere", har morten skrevet hvem der er godkendte til at udføre behandlingen, dem der ikke er nævnt ville jeg nok holde mig fra.
lysmanden
lysmanden Jan 24 '16
Har lige hentet min bil efter kærlig behandling hos Morten
Han har givet den en gang opti coat Pro plus verision 2016
Fantastisk arbejde af profesionelle håndværkere
Chayesteh
Chayesteh Feb 24 '16
Jeg har lige fået behandlet min Tesla med Opticoat pro plus og er meget tilfreds.  Jeg fik lavet min hos Ronnie fra Kbh's Bilpleje i Glostrup. Jeg fik god behandling  og giver endda læder behandling af kabinen med i prisen. 

Jeg er en meget tilfreds kunde ! :) --> KBH´s bilpleje i Glostrup 

Lannister
Lannister May 23 '16

Fik min 70D OptiCoat Pro+ behandlet i weekenden hos Detailing Bilpleje i Odense. Afleveret lørdag formiddag og hærdet natten over, meget tilfreds og super godt arbejde af Morten. Den står blank som et spejl, flottere end ny og med dybere sort farve.

PeterE
PeterE May 23 '16

Det ser fantastisk ud, og jeg må nok samme vej - er bare jævnt træt af at de 'godkendte'  OptiCoat steder alle har samme priser og derved (mis)bruger en form for monopol.

Men ja, det ser virkelig godt ud (!)

P85DK
P85DK May 23 '16

@PeterE - hvordan kan du kalde det monopol? Du kan jo bare vælge et andet produkt, det er tonsvis af dem. Opticoat har jo ikke monopol på lakbehandling.

Det vil være det samme som at beskylde B&O for at udnytte et monopol indenfor fjernsyn, fordi det er det eneste fjernsyn du vil have, eller Tesla indenfor biler fordi det er den eneste bil du vil have

Forummets indlæg er redigeret af P85DK May 23 '16
PeterE
PeterE May 23 '16

Jeg skrev vist 'form for monopol' og det var med fuldt overlæg. At det samme ydelse koster præcis det samme hos en håndfuld udafhængige virksomheder betyder bare at de normale markedsvilkår er sat ud af spil, og det tjener ingen. Hverken leverandørerne eller kunderne. Prisaftaler er aldrig ok, og det er ikke noget jeg har besluttet - det er en myndighedsbeslutning. Længere er den ikke. 

Sammenligningen med B&O og Tesla er desværre helt ude i skoven. Tesla's biler har een pris, fordi varen sælges centralt fra een 'forhandler'. Og B&O har vejledende priser, som altid er til forhandling. Det er OptiCoat behandling jo måske også.

P85DK
P85DK May 23 '16

Så må du jo skrive til konkurrencestyrelsen, hvis du mener at det forholder sig således og/eller vælge en anden leverandør, hvis du ikke vil betale det som de vil have for det.

PeterE
PeterE May 23 '16

Jeg har ikke noget behov for at involvere myndighederne i den slags, det ærger mig bare at konkurrencen ikke eksisterer. Og ja, resultaterne er fantastiske (!) Jeg har aldrig sagt, at jeg ikke vil betale hvad det koster. Aldrig.

Forummets indlæg er redigeret af PeterE May 23 '16
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 23 '16

Tak for roserne Lannister. Håber du fik styr på efterfølgende vedligehold. Ellers ringer du bare. :)

Comeback
Comeback Mar 3 '17

Nu er min TMS 2,5 år og der blev den fejret med en ny OptiCoat behandling hos Premium Bilpleje i Lynge på Sjælland, professionelt og flexible og meget flot arbejde, Alle vaske ridser er væk :) , jeg kan kun huske den har været så flot en gang før, det var ved første OptiCoat den fik ved Morten i Odense da den var 2 uger gammel. 

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Mar 4 '17

+1

PerF
PerF Mar 5 '17
Der er mange rosende ord omkring opticoat, MEN det er stort set altid ros i forbindelse med at folk henter deres bil, hvor den uanset voks/opticoat/andet bør stå flot.
Er der nogen der vil dele erfaringer med tilstanden af opticoat efter 1/2/3 år? Reklamen siger at det holder 10 år, og snavs nærmest preller af, er det rigtigt?
canel
canel Mar 5 '17

Er der nogen der vil dele erfaringer med tilstanden af opticoat efter 1/2/3 år? 

jep.

har købt en 1,5 år gammel model s i 2015.

fik den opticoatet i odense i jan 2016.

vand preller stadig af på bilen, og skidtet hænger kun fast omkring hjulene og bagpå.

dog ikke mere end det ofte kan skylles af, med rent vand.

ellers vasker jeg den i hånden og skyller efter med regnvand.

så behøver jeg ikke at tørre den af, og der kommer ikke kalk pletter.

efter 3 år tror mange stadig at den er ny. 

bilen er meget nemmere at holde end dem jeg tidligere har haft uden coat.

Bianco
Bianco Mar 5 '17

Fik min OptiCoated i Odense sommer 2014. Vasker den i vaskehal ca. hver måned.

Den står stadig fantastisk flot :-)

Lolemo
Lolemo Oct 7

Så er der gået yderligere tid og det kunne jo være sjovt med update, fra de Tesla ejere der har lavet opticoatet bilen tilbage i 2015, holder det stadig ? 

Sider: « 1 2 3
Reklame