Hilbert : fair nok, lidt vidtgående måske. Men når du begynder din moralisering så tænder jeg helt af. At du ikke har mere empati i forhold til en gruppe Teslaisters frustration over at være blevet taget noget så nederdrægtigt i r... - samt det forhold at de i månedsvis forgæves har forsøgt den direkte dialog med Tesla, egne tests mv., - og at de så skal lægge ryg til dine kommentarer om at ødelægge EL-bilens sag, det overstiger simpelthen min ellers veludviklede tolerance.
Sig mig engang, tror du for alvor at Tesla havde ændret på samtlige deres løgnagtige påstande, hvis ikke denne gruppe havde råbt op i pressen ?? Tror du ikke at denne ressourcestærke gruppe iøvrigt går rettens vej derudover, hvis juridisk rådgivning tilsiger dette ??
Sidst men ikke mindst : hvor mange potentielle P85D købere tror du de har reddet fra at begå samme brøler, ved deres aktioner ??
Din moralisering ift. referrals, tjaeeh der er vi bare uenige, jeg har aldrig kunnet se det forkerte i at folk belønnes for deres indsats, når bare det er i det åbne. Men at det skulle være mere moralsk/rigtigt at give pengene væk, der er jeg sgu stået af. Det må voksne mennesker selv kunne afgøre, uden din kedelige pegefingermoral.
Når det så er sagt, tror jeg ikke spaltepladsen kan holde til flere udgydelser, fra min side, desangående.
