Loading...
dk

Firmware 5.9 | Tesla Forum

rms
rms Mar 25 '14

@JensMelhede ved ikke om det er RDIO, der kommer bare et søgeinterface op på det man siger, eller det den tror man siger ;-)

brianmassesson
brianmassesson Mar 25 '14

Det bliver altså for lækkert når den opdateringen kommer - det har jeg gået og ventet på siden november... Det har jeg ikke set i nogen andre biler og egentlig utroligt at ingen andre har fået det bygget ind i deres biler tidligere, men sådan er der jo så meget med den Tesla Model S :-) Savner i øvrigt min bil rigtig meget - afleverede den i morges til Morten i Odense. Bliver dejligt at se den i morgen tidlig... Kørte hjem med Ole i hans fantastisk flotte Tesla :-) Mange tak for turen...

christer
christer Mar 25 '14
Opdager hele tiden små nye ændringer efter 5.9. Eksempelvis går speedometeret nu til 260 km/t hvor det før var meget lavere... Browseren virker også noget hurtigere.
christer
christer Mar 25 '14
Typical range efter 90% opladning er hævet til ca 260 km fra ca 245 km.
christer
christer Mar 25 '14
Ups, mente fra ca 345 til ca 360 km...:)
homer
homer Mar 25 '14
Egenligt lidt sjovt, da tidligere estimering var ret så optimistisk.
Kunne det være at det i højere grad er baseret ud fra personlig kørsels mønster?
Og ikke bare en fast faktor.
Renedyhr
Renedyhr Mar 25 '14

Min viser 353 km med 5.8 ved 90%.

rms
rms Mar 26 '14

@JensMelhede så lige her til morgen at det var RDIO som starter det musik man vælger igennem voice command.

muller
muller Mar 26 '14

Hvorfor er det nu at de ikke sender opdateringen ud til alle samtidig?

TMS@5.8.8

JensMelhede
JensMelhede Mar 26 '14

@rms: Tak for svaret, er der indbygget en account til rdio, som kan bruges på sin PC hvorved man eksempelvis kunne opbygge playlister som så vil være automatisk tilgængelig i Tesla'en også?

Lidt ligesom slacker i usa.

christer
christer Mar 29 '14
I går aftes kom jeg ned til bilen i P-kælderen ved kontoret. Besked på skærmen, "Is this your Work location?". Så trykker man bare på 'Save'. Simpel lille detalje men fedt at man har en bil der tænker selv. Hmmm, jeg er åbenbart helt forudsigelig...
Hookmaker
Hookmaker Mar 29 '14

Så har jeg fået og installeret min V.5.9 - jeg har den ikke stående på WiFi.

Kiefer
Kiefer Mar 30 '14

Samme her fik sat gang i installationen i løbet af natten... sikke et lysshow det gav over mod naboerne...

/Martin

Larsen
Larsen Apr 1 '14
Har lige fået besked på skærmen om, at version 6,0 allerede bliver downloadet i aften, og med et væld af nye features. Heriblandt fartpilot som selv kan holde fast afstand til de forankørende, hvis man har (bakke)sensorer for på bilen
muller
muller Apr 1 '14

Ditto her! De springer åbenbart 5.9 over for nogen af os. Jeg venter så ikke lige til i aften, jeg har sat den over med det samme :-D

Hookmaker
Hookmaker Apr 1 '14

Ja jeg har også fået den, virkelig spændende den viser nu min bil i displayet med et Opticoat Pro logo henover kølerhjelmen, KANON!.....;-) 

Skaarup
Skaarup Apr 1 '14
Hold kæft hvor er I åndssvage :-)
Larsen
Larsen Apr 1 '14
Ha, indrøm bare du var lidt misundelig over vi andres version 6,0 indtil det gik op for dig, at det er 1 APRIL ;-)
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Apr 1 '14
rms
rms Apr 1 '14

Her er en til samlingen, den er da sød ;-) http://www.teslamotors.com/blog/pet-driving-cars

Forummets indlæg er redigeret af rms Apr 1 '14
homer
homer Apr 3 '14
Træt af at vente på 5.9............zzzz
Forbundet via wifi eller 3G gør ingen forskel
Sider: « 1 2 3 4 »