@JensMelhede ved ikke om det er RDIO, der kommer bare et søgeinterface op på det man siger, eller det den tror man siger ;-)
@JensMelhede ved ikke om det er RDIO, der kommer bare et søgeinterface op på det man siger, eller det den tror man siger ;-)
Det bliver altså for lækkert når den opdateringen kommer - det har jeg gået og ventet på siden november... Det har jeg ikke set i nogen andre biler og egentlig utroligt at ingen andre har fået det bygget ind i deres biler tidligere, men sådan er der jo så meget med den Tesla Model S :-) Savner i øvrigt min bil rigtig meget - afleverede den i morges til Morten i Odense. Bliver dejligt at se den i morgen tidlig... Kørte hjem med Ole i hans fantastisk flotte Tesla :-) Mange tak for turen...
@JensMelhede så lige her til morgen at det var RDIO som starter det musik man vælger igennem voice command.
@rms: Tak for svaret, er der indbygget en account til rdio, som kan bruges på sin PC hvorved man eksempelvis kunne opbygge playlister som så vil være automatisk tilgængelig i Tesla'en også?
Lidt ligesom slacker i usa.
Samme her fik sat gang i installationen i løbet af natten... sikke et lysshow det gav over mod naboerne...
/Martin
Ditto her! De springer åbenbart 5.9 over for nogen af os. Jeg venter så ikke lige til i aften, jeg har sat den over med det samme :-D
Ja jeg har også fået den, virkelig spændende den viser nu min bil i displayet med et Opticoat Pro logo henover kølerhjelmen, KANON!.....;-)
Her er en til samlingen, den er da sød ;-) http://www.teslamotors.com/blog/pet-driving-cars