Loading...
dk

Så cuttede de lige soltaget med en lille 10'er | Tesla Forum

P85DK
P85DK Nov 11 '15

Kostede det ikke 20k + før? Nu er det sat ned til 13k

Klaus_
Klaus_ Nov 11 '15

Det mener jeg de gjorde lidt før sommeren. 

SuneH
SuneH Nov 11 '15

Det kostede det også da jeg bestilte d. 18. august, så helt nyt er det ikke.

PeterE
PeterE Nov 11 '15

Det har kostet 12600,- så længe jeg kan huske :)

JAndersen
JAndersen Nov 11 '15

Kan man få efter monteret et soltag? eller forstå jeg det ikke rigtigt 

PEB
PEB Nov 11 '15

Alt kan lade sig gøre for den der har viljen. Jeg monterede glastag i min Audi A2 for 10 år siden.

A2 har også har alu karrosseri.

Klik for billeder

Problemet med en Tesla bliver nok at købe reservedelene.

Forummets indlæg er redigeret af PEB Nov 11 '15
Kristian70k
Kristian70k Nov 11 '15
Hele konstruktion er anderledes når den leveres med soltag.. Det er jo ikke en Audi..
Silent_Ghost
Silent_Ghost Nov 11 '15

En lille men ikke uvæsentlig ting ved soltaget. Der er så meget ekstra plads til hovedet på de bagerste sæder at de bliver anvendelig til voksne personer. De få cm. er guld værd. Der udover så synes bilen også visuelt, at være større indvendigt. Jeg var ikke i tvivl om at den skal have soltag. Specielt hvis du har valgt en mærk farve indvendigt. Håber du kan bruge mit svar til en ekstra overvejelese. God dag

CasperB
CasperB Nov 11 '15
Hvis du intet soltag har kan du gøre som andre og få lavet din Tesla til en convertible.
http://autoweek.com/...vertible-first-drive
Kristian70k
Kristian70k Nov 11 '15
Ikke pænt
DerHansi
DerHansi Nov 11 '15

Årrh jo det er (sidder og kigger på den kiksede CLK 320 jeg pt. er nødt til at lade mig transportere rundt i :-()

tintin
tintin Nov 12 '15

Har lige været hos Tesla Århus for at få skiftet Ledpære i udvendigt håndtag. Det foregår indefra og beklædningen bliver afmonteret. Efter indgrebet er sideruden deplaceret ca. 8 mm. ud og det larmer ubeskriveligt ved hastigheder over 80 km.

Er der nogen af jer der har oplevet noget tilsvarende og er der event. et godt råd?

Klaus_
Klaus_ Nov 12 '15

Tilbage til Tesla og få det fikset. 

tintin
tintin Nov 12 '15

Du har ret Klaus men jeg kunne først få en tid om 3 uger, tænkte om der måske var et fix man selv kunne udføre. Det er for at sige det på jysk rigtig træls.