Mit soltag vil ikke åbne helt op i første forsøg, stopper typisk omkring 25% hvor efter jeg kan prøve en eller to gange mere også åbner det helt op. Har snakket med Tesla som vil komme forbi og se på det.
Samme her, skal ud og have tjekket mit soltag om en uge. Det larmer/piver allerede ved 60km/t.
At soltaget ikke lukker ved høj hastighed tror jeg ikke er et Tesla relateret problem, vores soltag i den gamle Audi kunne heller ikke lukke ved motorvejshastighed. Vi har i øvrigt ingen problemer med vores soltag, men har heller ikke forsøgt at lukke det med mere end 70 km/t, pga. erfaringen med Audien...
Jeg testede lige mit soltag her til aften, jeg kan både åbne og lukke det ved 130km/t.
/Martin
Haha ja total blærerøv - hvordan gør du det Martin :-)
Gad også godt vide hvordan man kommer på ver. 5.9 - jeg synes simpelthen ikke det er fair at min ikke er opgraderet endnu. I wan't f....... Rdio.com streaming right f..... now!
Det var ret simpelt, der er sådan en smart touchscreen mellem sæderne der kan sådan noget, slide ned og slide op, så det åbnede og lukkede ;-)
Havde godt hørt at det skulle være problematisk så jeg skulle da lige prøve om det kunne lade sig gøre og det lukkede pænt i igen efter at have været åbnet, åbnede det dog kun til 40%, jeg ved ikke om det havde noget at sige?
/Martin
@brian:
Har heller ikke fået 5.9 endnu :-(
Men har ikke problemer med soltaget - kan lukke det med op til 130 km/t. Har en enkelt gang set beskeden "please reduce speed" i displayet da jeg ved endnu højere hastighed prøvede at lukke. Over 130, så lukker det ikke helt tæt og hyler en smule. Så gør som bilen siger og sæt farten ned. Godt for både soltaget og rækkevidden..
Århhh, har din touchscreen ligesom den Peugeot som var på forsiden af det sidste motorblad jeg modtog inden jeg opsagde mit abonnement? Er der så næsten heller ingen knapper? :-D

venter også stadig på 5.9... :-/
Meeen 5.8.8 'eren er vel stadig verdens næst-fedeste bil.
Ja, jeg venter også på opdateringen, men jeg tror Musk har tænkt 'De sidste skal blive de første' så de kan blive lidt imponeret over det de lige har købt. De første har jo allerede prøvet det en gang eller to....
Men er der nogen der ved hvordan man igen konnekter en telefon der er blevet de-aktiveret. Konen trykte forget device istedet for disconnect. Derefter har det ikke været muligt at se hendes device ved search...
Telefonen skal være synlig, så Teslaen kan finde den. På tlf. går du ind under indstillinger, vælg forbindelse, vælg blue tooth, vælg synlighed, vælg midlertidig synlig. Så har Teslaen et par minutter til at finde den. De ovennævnte ting kan variere på forskellige telefoner, men sådan virker det på en Nokia.
På min Sony smartphone vælger jeg trådløs og netværk, indstillinger for blue tooth, søgbar, så kan Teslaen se den.