Loading...
dk

UNDERSKRIV: NEJ TIL REGERINGENS AFGIFTSREGULERING PÅ MILJØVENLIGE BILER | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Nov 13 '15
Underskrevet
prz
prz Nov 13 '15

Done !

Holme
Holme Nov 13 '15
Underskrevet God weekend
MsTessa
MsTessa Nov 13 '15
Underskrevet
tvete
tvete Nov 13 '15
Underskrevet
Frede85D
Frede85D Nov 14 '15

Lige en lille påmindelse om underskriftsindsamlingen. Husk at skrive her også når I har skrevet under sådan at tråden forbliver synlig. I må også gerne dele på FB, twitter osv.

1000 tak :)

http:///...a_miljovenlige_biler

Andmar
Andmar Nov 14 '15
Er underskrevet og delt på fb
Maho
Maho Nov 14 '15
Frede85D: hvad er vi oppe på?:-)
Supercharged
Supercharged Nov 14 '15
Underskrevet
krabbe
krabbe Nov 14 '15
Underskrevet !
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 14 '15

underskrevet.

Abildskov
Abildskov Nov 14 '15

Underskrevet med 3 biler

SQLCPH
SQLCPH Nov 14 '15
Underskrevet
PChr
PChr Nov 14 '15

Underskrevet

Comeback
Comeback Nov 15 '15

Underskrevet :)

CC
CC Nov 15 '15

Underskrevet (E-Golf som eneste bil, selvom alle skriver at kun Tesla kan klare den opgave) Med udstyr stiger min bil fra 330000 kr. til 390000 kr, 2016

Er ked af det på Danmarks vegne.

CC

Hilbert
Hilbert Nov 15 '15

@CC: Alletiders, at du kan klare dig med e-Golfen som eneste bil. Teslaen udleder trods alt ca. 40% mere CO2 og koster mere end de fleste vil ofre. Desværre er det nok kun de færreste, der kan/vil klare sig med e-Golfens rækkevidde (som eneste bil).

Synes i øvrigt at det er en skam, at folk ikke kan se om det er en elbil, de møder i trafikken (i Norge har elbilerne nummerplader med EL xx xxx).

Underskrevet.

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 15 '15

Vi kan helt klart ikke nøjes med en e-golf, op til 190 km (120-150 i virkeligheden) det rækker ikke engang til min daglige transport til og fra arbejde.

Clement
Clement Nov 15 '15
Underskrevet
CC
CC Nov 15 '15
Citat fra TeslaFreak

Vi kan helt klart ikke nøjes med en e-golf, op til 190 km (120-150 i virkeligheden) det rækker ikke engang til min daglige transport til og fra arbejde.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har 70 km dagligt samt det samme de aftener vi skal noget, når vi tager til tyskland fra Tune, lader vi een gang i Vissenbjerg og derefter på hotellet. Tror det er lidt som i gamle dage med hestevogn, der skal planlægges lidt, men nyder pausen på Fyn hvor der spises frokost.
Men havde vi råd kan jeg garantere for at vi havde købt en Tesla...
CC
(Følger meget med herinde, eneste elbil forum der dur i DK)
Forummets indlæg er redigeret af CC Nov 15 '15
Sider: « 1 2 3 4 »