Loading...
dk

Skiferie til Østrig | Tesla Forum

Morten
Morten Nov 14 '15
Vi skal til wagrain i uge 6 og regner med at køre ca 600 km ned og så tage en overnatning. Nogle forslag til hoteller med lademulighed og hvilke stik skal man medbringe. På forhånd tak. Morten
Morten
Morten Nov 14 '15
Nå ja. Ca 600 km fra Vejle
T3S7A
T3S7A Nov 14 '15

Jeg ville ikke bruge meget krudt ( evt dyre pris ) for at finde et overnatningssted, hvor man også kan lade. Fra DK og til Østrig er der så mange Supercharger på vejen, at du springer mange af dem over. Vælg hellere overnatning efter hvad der passer til jer, beliggenhed, pris, mm. Er det så muligt at få strøm der, er det blot en bonus. 

JesperRoedkjaer
JesperRoedkjaer Jan 20 '16
Citat fra Morten Vi skal til wagrain i uge 6 og regner med at køre ca 600 km ned og så tage en overnatning. Nogle forslag til hoteller med lademulighed og hvilke stik skal man medbringe. På forhånd tak. Morten 

Hej Morten, har i fundet ud af hvor i vil overnatte og hvilke stik man skal medbringe?

Vi tager turen til Wagrain og Grafenberg Resort i uge 12. 

sorenh1810
sorenh1810 Jan 20 '16
Comwell hotellerne tilbyder gratis opladning i dk og D
Flemming
Flemming Jan 20 '16
Kig på den tyske hjemmeside www.supercharge-me.de hvor der nu er ca 250 hoteller i Tyskland ogØstrig som tilbyder ladning ved overnatning. Der er overnatningsmuligheder i alle prislag og
Det er en fornøjelse at starte om morgenen med 100 % på batterierne og springe et par SuC over.
kensmark
kensmark Jan 20 '16
@morten: der er en suc ved dette hotel, 6 timer fra Vejle:
Hotel Schöfer
Am Zainer Berg 3
38723 Seesen

Tel. +49 5384 96960
Fax: +49 5384 969696
Email: info@hotel-schoefer.de
Web: www.hotel-schoefer.de
Morten
Morten Jan 23 '16
@jesper vi satser på hotel strohofer ved geiselwind supercharger. Så er der også kun 450 km på dag to
Morten
Morten Jan 23 '16
@jesper: vedr. Stik tager vi Schuko til 3-polet, 3-polet til 5-polet 16A, 5-polet 32a til 5-polet 16a.
Udfra hvad jeg har læst her på forum så er det dem man nok kan få brug for. Nu skal jeg bare have fundet dem
SuneH
SuneH Jan 23 '16
Morten: du er velkommen til at låne af mig. Undtagen 32A til 16A, sådan en har jeg ikke. Bor ved Roskilde. Skriv PM hvis du vil låne.
Morten
Morten Jan 23 '16
Tak for tilbuddet Sune, men kommer ikke omkring Roskilde inden
Mixi
Mixi Jan 23 '16

@Morten jeg har selv lavet dem her og de virker perfekt, laver gerne et sæt om du ønsker det  

MVH Michael

Forummets indlæg er redigeret af Mixi Jan 23 '16
hhs
hhs Jan 23 '16
Hvordan er der koblet i det røde stik ?
Mixi
Mixi Jan 23 '16
Ja altid til det røde stik
hhs
hhs Jan 23 '16
Bruger du kun L1 eller er L1, L2 og L3 koblet sammen i det røde stik ?
KimT
KimT Jan 23 '16

L1 er nok. Har set nogen der sløjfer videre, men det har vist ingen betydning.

Toby
Toby Jan 23 '16
Hej Mixi, jeg skal på skiferie til italien i uge 9 og kunne godt tænke mig sådan et par adaptere. Ville du være frisk på at hjælpe med det og hvad ville de evt koste? På forhånd mange tak for hjælpen. Bh Tobias
Forummets indlæg er redigeret af Toby Jan 23 '16