Vi skifter fra Citroen Grand Picasso, som vi har været rigtig glade for. Vi stod med valget mellem den nye model af Picasso og så Teslaen. Men vi måtte desværre meddele Citroen forhandleren, at det ikke blev relevant alligevel ;-)
Vi skifter fra Citroen Grand Picasso, som vi har været rigtig glade for. Vi stod med valget mellem den nye model af Picasso og så Teslaen. Men vi måtte desværre meddele Citroen forhandleren, at det ikke blev relevant alligevel ;-)
Jeg køre Suzuki Swift Sport fra 2013 indtil levering i slut September, så bliver Swiften sat til salg.
Ja det er vel næsten altid en ulempe ved dyrere biler, jo højere pris, jo større afskrivning i kroner og ører. Havde selv en Mercedes S som kostede mig 100K om året i afskrivning i de 4 år jeg havde bilen, den kostede mig så også 25-30K om året i reparationer...
/Martin
Var I Ålborg til Tesla Tour 2014 d. 30 august. Vildt imponeret! Har siden droppet en Hummer H2 og en Skoda Yeti, og nu er TESLA'en lige på trapperne :-)
Har sagt farvel til en Audi A6 2,4 177hk multitronic med alt i udstyr (ok vildt overdrevet, for den havde hverken varme i rattet eller i gearvælgeren). Vi havde den i 8 år og den kostede os 50.000 kroner per år - første ejerskab gnavede dog 500.000 af prisen for de to første år, inden den blev købt :-)
Måtte ofre min Honda Civic Type R+ for at få lov til at købe P85. Men for s.... det var et godt bytte :-)
Har solgt min fantastiske, 2012 Volvo XC70 D5 med alt udstyr. og har nu "kun" min BMW 330 D cabriolet at trille rundt i indtil min S85D lander i (april/måske slut marts)
Har lige været på posthuset for at hente mine nye centerdæksler med Tesla logo - til de vinterfælge jeg håber snart at få, så senere kan monteres på den Tesla jeg endnu ikke har fået udleveret.
Virker bagvendt, men nu kan jeg i det mindste sidde og trille lidt med de nye Tesla-logo dæksler hvis ventetiden føles for lang.
Opgraderede min hustru' bil fra en Mazda 2 til en Mazda 6 st. Premium, da hun donerede mig endnu en drenge arving - (nr. to af de små drenge - nogle får drenge, andre nitter - citat Mads Christensen).. ;)
Så med et bilsalg må naturligvis følge et bilkøb = S85 til Faren. ;)
Jeg skal aflevere en Honda Civic GT som jeg egentligt har været glad for.
Da vi fik barn var jeg ikke mentalt klar til at få en stationcar, så det blev en Civic istedet. De har langt mere bagageplads end man lige går og tror.