Loading...
dk

Teslas priser på 21" vinter og sommer hjul | Tesla Forum

Super70
Super70 Nov 18 '15

@Hookmaker, Ja, jeg kan godt se at man kan købe nogle billige vredestein dæk til under 10k,

Men de har ikke så gode egenskaber som Pirelli`s dæk, så jeg synes ikke det er værd at spare 2000 kroner på det.

Men som du selv er inde på, er der ikke det store udvalg af dæk til 21". - så hvis man er ligeglad med egenskaberne, kan man jo bare hoppe på vredesteins elastikker.

I mit tilfælde, ringer jeg til tesla, og de har skidtet på hylden, og 2 timer efter ligger de i raketten.

Super70
Super70 Nov 18 '15

Ja, så smuttede de superbillige 21" vredestein vinterdæk i svinget, de tilbydes ikke mere.

lysmanden
lysmanden Nov 18 '15
Super 70. Jeg tænker at Tesla har opkøbt de billige dæk og sælger dem som højkvalitets dæk til urealistisk høj pris. Se DET er Tesla stil
JL
JL Nov 18 '15
@lysmanden: Tesla er ca. 3.000 billigere med 21" Pirelli vinterdæk end det billigste on-line sted jeg har kunnet finde, så den holder altså ikke helt... Forstår ikke helt den negative holdning til Tesla - jeg er med på P85D sagen, men jeg ALDRIG oplevet bedre service end hos Tesla (primære sammenligningsgrundlag er Audi/SMC). De har så dårlig service at man tror det er løgn, når man tænker hvad man betaler for deres biler.
P85DK
P85DK Nov 18 '15

Ja, det er meget rimelige priser på dæk hos Tesla, jeg blev meget overrasket da jeg så regningen, det finder du ikke billigere på daekonline.dk

lysmanden
lysmanden Nov 19 '15
Jl. Jeg har ikke en negativ tilgang til Tesla men vi har jo hver vores erfaring og oplevelser. Jeg syntes blot det er dårlig stil med den manglende orientering om fra valg og tilvalg.

Når jeg vælger at lave sjov på Teslas vegne ang opkøb af dæk så er det det i lyset af deres dårlige disponering af dæk. Syntes sku det må være bittert at have betalt og bestilt vinterhjul for 3/4 år siden og så blive brændt Af nu hvor frosten melder sin ankomst.
Ellert
Ellert Nov 19 '15

Hvad koster 21 tommer pirelli sottozero henholdsvis hos Tesla samt Dækonline?

JL
JL Nov 19 '15

@Ellert: 12.030 hos Tesla og 15.564 på Daekonline.

Ellert
Ellert Nov 19 '15

Kan tesla levere 21 tommer vinter nu? Pirelli sottozero

JL
JL Nov 19 '15

@Ellert: Jeg fik et sæt i forgårs, men det havde jeg bestilt for 2-3 måneder siden, da jeg bestilte tid på værkstedet. Om de har dem på lager aner jeg ikke, men prøv at give dem et ring :-) Bare husk, at hvis du har 9" fælge bag, så vil Tesla ikke montere dem (derfor står de i min gang :-))

Forummets indlæg er redigeret af JL Nov 19 '15
Ellert
Ellert Nov 19 '15

og er prisen 12030 inkl TPMS til autopilot?

Grunden til jeg såørger her, er at tesla ikke tager telefonen...

Ellert
Ellert Nov 19 '15

JL har du 265 bag ligesom mig? og ved du om 245 pirelli kan monteres på original tesla 21 tommers 265 bag?

Ellert
Ellert Nov 19 '15

Og som jeg spurgte... er TPMS med i prisen?

DeaconWP
DeaconWP Nov 20 '15

Ellert. TPMS ventilerne er en del af/til fælgene. Så du skal aldrig forvente, at prisen på nye dæk er inklusive TPMS. Det er mere et issue, når man køber fælge.

JL
JL Nov 20 '15

@Ellert: Ja, jeg har 265 bag (dæk) og min fælg er 9" bred og lige nu er Autoskadestuen ved at montere 245/35 på min 9" bagfælg og det er ikke noget problem. 245 bør kunne sidde på op til en 9,5" fælg uden problemer.

Sider: « 1 2 3