Loading...
dk

Rdio konkurs | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 18 '15

http://www.engadget.com/2015/11/16/pandora-buying-rdio/

Spændende at se om vi er så heldige at få et alternativ til Rdio som reelt er brugbart...?

DerHansi
DerHansi Nov 18 '15

ja, ooops - har du prøvet om det stadig spiller ??

Hookmaker
Hookmaker Nov 18 '15

P..., der røg alle mine tyske slagerfavoritter!

Torben_E
Torben_E Nov 18 '15

Hookmaker.... jeg skal nok tømme hylderne med schlagermusik når jeg er i Tyskland imorgen så du får lidt at vælge imellem...... Skal jeg også købe en 64 GB USB ?..... det svarer nok til 2.133 SCHLAGER sange.

Hookmaker
Hookmaker Nov 18 '15

Ha, tak Torben, det lyder spændende...;-)

Kiefer
Kiefer Nov 18 '15

Tjae vores tyske side af familien fornægter sig nok ikke, jeg har en 3-årig datter der, når hun er udendørs og skal kalde på sin søster jodler, så ved søsteren hvem det er der kalder :-)

Hendes tyske morfar/opa er pavestolt.

Men jeg håber da RDIOs konkurs, får Tesla til at indse at Spotify er vejen frem...

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Nov 18 '15
Kaspar
Kaspar Nov 25 '15
Var problemet ikke at Spotify ikke ville lege med Tesla?
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 15 '15

Kan man ikke få rdio til at spille sange fra en kunstner? Jeg kan kun få den til at spille en sang og så går den videre til noget andet.

Michael84
Michael84 Dec 15 '15
Nej, det kan den ikke, så vi må se positivt og være glade for at blive præsenteret for nye relaterede kunstnere... :-)
Silent_Ghost
Silent_Ghost Dec 15 '15

Er det muligt at få Password til Rdio således at man kan lave private playlister fra PCen?

Daduck
Daduck Dec 16 '15

Det er Pandora der køber dem. Men de har vist aldrig rigtigt haft aftaler i EU.
Ærgeligt hvis man skal nøjes med Tunein.. håber bestemt på Spotify.

Korsnab
Korsnab Dec 16 '15
Jeg kan ikke få TuneIn til at virke. Den siger altid at internetforbindelsen er for dårlig medmindre bilen er forbundet til hjemmenetværket - og så kan jeg lige så godt sidde inde i stuen som i bilen...