Most have:Hvis jeg skal forsøge at bidrage med udstyr jeg nødigt vil undvære: Autopilot, hifi, vinterpakke, soltag(den må du ikke give slip på, den gør at du har plads til folk bagi pga. den ekstra højde i kabinen.
Nice to have
Jeg kunne nok godt undvære de store 21 selvom den ser så ustyrlig godt ud. (det vil være en del billigere at købe den efterfælgende :) )
Luftundervogn har jeg ikke brugt til andet end at imponere omgangskredsen med4 hjulstræk er fedt når der er meget sne, men ellers mærker man nu ikke meget til det. (Værd også opmærksom på at den er noget hurtigere i optræk end uden - derfor jeg valgte 4 hjulstræk)Premium pakken er konen klar for, pga den automatiske bagsmæk, personligt synes jeg det er vildt at give så mange penge for de få ekstra ting.3. gen sæder i anilinlæder er virkelig flot og lækkert, men her ville jeg spare af flere årsager. Det er altså mindre "klistret" at sidde i standard sæder en meget varm sommer dag. Jeg forventer også at lædereret vil se meget brugt ud om 10 år. Det er koldt om vinteren de første minutter. Kan være lidt sart i forhold til bokser/jakker med nitter ol.
UbekendteHar valgt metal lak Der er skrevet en del omkring at standard lakken er let at ridse (sikkert pga. nogle miljøkrav i US), så derfor har jeg valgt den utrolig flotte metallak (Perlemorshvid)
Jeg talte med Tesla i sidste uge og de havde 15 stk. på lager, disse biler er typisk med næsten alt i udstyr så vidt jeg lige ved.
Før vi købte bilen havde jeg fravalgt hifi, luftundervogn, 4 hjulstræk, 3. gen - men fordi jeg købte en lagerbil fik vi alt i udstyr. At jeg kunne overveje at fravælge hifi er mig en gåde, det er så fedt at cruise med autopiloten sat til og så bare i stilhed nyde den fede lyd der omslutter én.