Vi har kun en telefon på vores, men til gengæld kunne begge scenarier ovenfor gælde for den. Det er en iphone 6S.
Til tider virker den i samme sekund jeg åbner den, og andre gange kan der gå flere minutter inden den fanger bilen.
Hvis bilen er "vågen" kommer man hurtig i kontakt med den. Men er bilen i sleepmode, dvs. den spare batteri, så kan det godt tage 1 min eller mere og måske endda nogle forsøg at komme i kontakt med den.
Man kan sætter flueben i den storeskærm i bilen i always connected, så går det hurtigere, men bilen taber også mere strøm når den står stille.
Så kræver det selvfølgelig også at bilen har net adgang, enten via Wifi, eller 3G - Hvis man eks, parkere i P-kælder mm. kan der være dårlig dækning på signalet.
Tak til Jer alle for gode indspark.
I løbet af dagen har min kones mobil dog udvist bedre takter - uden at der er gjort nogen specifikke tiltag (hvilket naturligvis også kan undre!) Vi indsamler lidt mere statistik, og ellers kan et skift til Remote S være en god mulighed.
Tak til Jer alle for gode indspark.
I løbet af dagen har min kones mobil dog udvist bedre takter - uden at der er gjort nogen specifikke tiltag (hvilket naturligvis også kan undre!) Vi indsamler lidt mere statistik, og ellers kan et skift til Remote S være en god mulighed.
Bekalger :-) Læste det som om du ikke kunne finde Tesla's app i Google store... Men kan godt se at det ikke er det du skriver.