Det er godt set - dem har jeg ikke set før
Det ser ud som om det er omkring Viborg/Herning, og mellem Slagelse og Ringsted.
Og Esbjerg stå nu først under 2016
Det interessante er jo at de står til at åbne "soon" og ikke i 2015 eller 2016.
Som om de allerede er ved at blive installeret. Jeg må tilstå det kommer som lidt af en overraskelse for mig, at vi ser en udbygning i DK udover de der allerede var planlagt.
/Martin
Ny SuC i Viborg...
Apple køber Tesla.... http://nyhederne.tv2.dk/...-koeber-tesla-i-2016
Apple datacenter i Viborg...
Måske lidt konspirationsagtigt :-)
Mon ikke det er en fejl? Det har været kendt længe at der ville åbne en SuC i Esbjerg, så det giver ikke mening at den kun står på 2016 kortet (og ikke engang som "kommer snart" i dag eller i 2015), og den i Viborg kun er synlig "i dag" men ikke i 2015 og 2016.
Men det kunne da være lækkert med et par SuC'ere mere :)
Ved nærmere eftertanke bliver det nok nærmere Herning end Viborg pga. motorvejen......
Men http://supercharge.info/ er ikke opdateret med noget endnu - den nye de er ved at bygge nordøst for Hamborg er med
Det er den samme medarbejder der har sat de to på kortet som bestilte 2.500 nummerplader uden at fortælle Tesla Danmark det :-)
Mellem Slagelse og Ringsted giver ingen mening når der er en i Køge og Viborg/Herning er også for tæt på Randers.
HVIS der kommer flere i DK, så tror/håber jeg stadig på Korskroen
Faktisk også sat en mere på under 2016 på Sjælland tæt ved den i kastrup i forvejen.
Der er noget helt galt med det kort. Snart åbning af fire nye ladere i Norge, men de er væk igen både i 2015 og 2016. Nye ladere i Spanien og Frankrig er også væk på 2015-kortet. Polen står til at få en superlader snart, men den forsvinder også... Tror man skal tage det helt roligt.
Jeg mener jeg checkede Teslas superchargerkort i forgårs, og da var de der ikke (og Korskro var der "i 2015").
Mon ikke de er ved at revidere kortene, og ikke er nået til 2015/16 endnu ?
Hej Climber.
Gode rygter - MEGET fedt hvis det holder med Slagelse. Vi kører af og til fra midtsjælland til Svendborg og retur og med en SC i Slagelse kan man droppe alle bekymringer om range i 70D og nøjes med at lade 80% hjemme.
Hvor fedt - min første tur fra hjemmet i KBH til svigerforældrene i Nordfyn imponerede ikke just svigerfar, da han hørte, at vi var nødt til at køre en omvej forbi Middelfart på ca 70 km for at komme hjem samme dag. Ved overnatninger får vi heldigvis lov til at låne en stikkontakt :-)
Håber virkelig at der er hold i rygterne!
@mdv: Det må du lige forklare, det burde ikke være nødvendigt med at køre over Middelfart.
@Raymond Der er ca 190 km hver vej hvilket giver 380 km. Vores 70D lader til 325 på 90% og jeg havde vist brændt et par kwh af allerede inden vi kørte. Vi kunne selvfølgelig have ladet op til 100% i Køge og måske lige nået tilbage til Køge igen (Køge -> svigerforældre -> Køge = ca 300 km). Men det er jeg vist for nervøst anlagt til :-) (og desuden har jeg lidt svært ved at holde den nede på 200 kwh/km). Så en SC i Slagelse synes jeg bare ville være dejligt.