Jeg ringede ind til Tesla og spurgte om det var muligt at opgradere uden at miste depositummet så frem de havde en magen til min bare med soltag. Det blev til en opgradering fra 70 til 70D med samme udstyr som før + glastag. Hun spurgte hvorfor jeg ikke havde bestilt dem med glastaget fra starten. Jeg sagde jeg ikke havde så meget information på bestillingstidspunktet som jeg havde nu(Jeg vidste ikke det gav ekstra lofthøjde og mulighed for at montere noget på taget. Ungerne første reaktion på at vi skulle have ny bil var også har den glas tag???), og jeg tænkte det kostede jo ikke noget at spørge. Hun sagde at de godt ville gøre en undtagelse og lade mig opgrader uden at miste depositum. Hun sagde så også det ikke var muligt at ændre tilbage igen. Jeg går ud fra de var villige til det da de på den måde sælger en dyrere bil, og de har muligvis også massere købere til 70 RWD modellerne. Tror ikke den var gået den anden vej.
Jeg havde ellers lige fået faktura på den anden, så det er hårdt at skulle vente endnu længere men jeg er sikker på det er det rigtige valg i længden. Min tanke er også at man altid kan opgradere batteriet på et senere tidspunkt, dual motors og soltag skal være på plads fra starten
Tak for info. De gør øjensynligt forskel på folk, men good for you. Jeg prøvede at ændre min dagen efter jeg havde foretaget min bestilling på en 85D og de var ikke til at hugge eller stikke i. Jeg prøvede endda flere gange.