Vi tager på ski igen i år i Teslaen, men vil overnattet på et motel ca 600 km syd for grænsen . Turen er på 1500 km.
Er der nogen der kender en SUC med tætliggende Motel, så man kan lade max mens man sover ?
Vi tager på ski igen i år i Teslaen, men vil overnattet på et motel ca 600 km syd for grænsen . Turen er på 1500 km.
Er der nogen der kender en SUC med tætliggende Motel, så man kan lade max mens man sover ?
Jeg tror godt nok også jeg ville blive en anelse muggen hvis jeg har kørt nogle timer om natten til næste SuC, for blot at kunne konstatere en eller anden har valgt at lade bilen stå og optage en plads i flere timer...
/Martin
Da vi overnattede på Hotel Lindner (Hamburg) i sommers, gik jeg ud og satte den til før det veldækkede morgenbord. Så var den fuld da vi havde spist :-)
Har lige været på Tesla værksted i Århus. Ankom kl 10. bilen var færdig kl 12. Alle 6 lade stationer var optaget hele tiden så vi var flere der måtte i kø. 3 af de Tesla'er der stod til ladning stod der også da jeg ankom og det var ikke biler fra værkstedet. Det er for dårligt at vi ikke kan holde selvjustits
3 af de Tesla'er der stod til ladning stod der også da jeg ankom og det var ikke biler fra værkstedet. Det er for dårligt at vi ikke kan holde selvjustits
Tesla kan løse det ved at næste gang de kommer ind for at lade, at der så kommer en besked på skærmen hvor der står at de "skal bekræfte de fjerner bilen indenfor rimelig tid efter opladningen er slut, ellers mister de adgang til superchargere i 1 uge", så skal de nok lære det :-)
Jeg og en anden Tesla ejer talte faktisk med en medarbejder fra Tesla, kunne tydelig mærke at de kendte til problemet og han opfordrede os til at klage til det firma der står for driften, det er nemlig mærkværdigvis ikke Tesla. Han nævnte også navnet på firmaet men flovt nok kan jeg ikke huske det. Jeg ringer til Tesla i morgen og poster det efterfølgende her
Men tilbage til mit spørgsmål : Hvem har erfaring med Motel/Hotel med SUC ca. 600 km syd for grænsen ?
Men tilbage til mit spørgsmål : Hvem har erfaring med Motel/Hotel med SUC ca. 600 km syd for grænsen ?
Nu skriver du ikke hvor du skal hen men måske dette hotel lige nord for Würzburg ved Suc Gramschatzer Wald er noget ?http://www.hotel-am-wiesenweg.de/. Det ligger ca. 650 km fra den dansk-tyske grænse og du kan vel stort set kigge fra hotelværelset og over til bilen mens den lader. Hvis du bruger supercharge.info kan du let med zoomfunktionen se overnatningsmuligheder ned gennem Europa tæt på SuC.
Super info Gustavsfar1 og Flemming, - supercharge.me er et godt redskab. Der er dog ikke mange suc med overnatning, men jeg fandt Hotel Schofer, 550 km syd for DK.
flemming er det normalt med i overnatningsprisen når man lader på de hoteller eller hvordan forgår det?
Flemming Tak for svaret, det bliver helt sikkert vores løsning når vi skal sydpå på ferie.
er der ikke lavet et kort over hoteller med opladnings mulighed eller var det en app?
plugshare er det ikke en app der viser hvor der er lade muligheder ? er ikke så meget inde i alt det EDB. Bruger stadig min Nokia 2110