Loading...
dk

Fælleskøb af StP Gold bulk lydisolering, 700 kr. for en pakke m. 12 plader (4,5 kvm.) Evt. leveret til byggedag på Sjælland den 2. april 2016 | Tesla Forum

Soreno
Soreno Jan 15 '16
Citat fra Gustavsfar1

Jeg vil gerne bestille en pakke StP plader, hvis jeg stadig kan nå at være med? Jeg bor på Fyn og kan hente dem privat.

MVH Søren

Forummets indlæg er redigeret af Soreno Jan 15 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 15 '16

Hej Søren. Du kan lige netop nå at få en pakke med. Du kan afhente det hos mig umiddelbart efter byggedag den 6. feb.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 15 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 19 '16

Status 19.01.2016

44 pakker StP er i dag afsendt fra Finland til levering i Thorning i næste uge. Ifølge transportør skulle det ca. tage en uges tid at nå frem.

kammersgaard
kammersgaard Jan 27 '16

@gustavsfar1 Jeg tror desværre ikke jeg fik skrevet mig på listen, der er vel ikke nogen der er sprunget fra, så man kunne købe en pakke?

Peak1725
Peak1725 Feb 5 '16
Citat fra kammersgaard

@gustavsfar1 Jeg tror desværre ikke jeg fik skrevet mig på listen, der er vel ikke nogen der er sprunget fra, så man kunne købe en pakke?

@kammersgaard Jeg er desværre blevet forhindret i at komme til byggedagen i sidste øjeblik. Så du er velkommen til at overtage mit sæt, hvis du stadig er interesseret.
kammersgaard
kammersgaard Feb 6 '16
@ParaUno det vil jeg da meget gerne :-)

Skal jeg overføre på Mobile Pay og er det en af de 44 pakker der er blevet sendt til stedet?

Peak1725
Peak1725 Feb 6 '16
Citat fra kammersgaard @ParaUno det vil jeg da meget gerne :-)

Skal jeg overføre på Mobile Pay og er det en af de 44 pakker der er blevet sendt til stedet?

@kammersgaard Jeg har sendt dig en PB.
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 6 '16
Hej allesammen.

Så står de sidste 13 pakker StP trygt hjemme i garagen, og der er netop sendt SMS'er ud til de 7 personer som ønsker at afhente deres StP enten hjemme hos mig eller på min arbejdsplads. Umiddelbart ser regnestykket ud at til at være gået op, idet jeg kun har knap halvanden plade StP tilbage som skal bruges til min anden fordør. Dog mangler jeg nu selv lydisolering til resten af bilen, hvorfor jeg nu skyder en ny omgang fælleskøb igang :-)

Såfremt at der er interesse for samkøb af StP til byggedag på Sjælland lørdag den 2. april vil jeg godt påtage mig opgaven. Send mig en privat besked hvis du er interesseret med info om fulde navn mailadresse ofg mobilnummer til anmodning via mobile pay. Vi skal op på 25 pakker for igen at kunne få det til 700 kr. pr. pakke så kom bare til tasterne...

Er der evt. nogen som bor på Sjælland som kan tilbyde at købere af lydisolering som er forhindret i at deltage på selve byggedagen i Køge kan afhente lydisoleringen på et alternativt tidspunkt og adresse...? 

Vh.

Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 6 '16
FrederikC
FrederikC Feb 7 '16
Kristian,  hvis du også bestiller til næste gang så vil jeg foreslå noget æggebakke skum også til bag højt. I dørene. 
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 7 '16
Ja hvis der er interesse for endnu et fælleskøb så gør jeg, men umiddelbart er det ikke fordi at indbakken pt er rødglødende...

Kan du evt linke til skummet her eller på pb så hører jeg dem i Finland om det er noget de har på lager eller kan skaffe hjem. Hvor meget tror du at der skal bruges pr. dør?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 7 '16
prelou
prelou Feb 7 '16

Kristian hvis der er nogen af dem der skal afhente hos dig der fortryder deres køb, vil jeg gerne overtage bestillingen :-)

Vh.

Preben

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 7 '16
Det er bare i orden. Ellers kan du måske komme med i det nye fælleskøb hvis du kan vente så længe...
Sider: « 1 2 3 4 5 6