Loading...
dk

Arrangement: Biler, Bryllup og Billeder (Træf) | Tesla Forum

KS
KS Apr 8 '14

Har tilføjet et arrangement:

http://teslaforum.dk/event/tr%C3%A6f-k%C3%B8rsel-bryllup-og-billeder

Tilmeld hvis i har lyst - det kunne være sjovt at se en masse i S'ere

Forummets indlæg er redigeret af KS Apr 9 '14
KS
KS Apr 9 '14

Har tilføjet et arrangement:

http://teslaforum.dk/event/tr%C3%A6f-k%C3%B8rsel-bryllup-og-billeder

Tilmeld hvis i har lyst - det kunne være sjovt at se en masse i S'ere

Flemming
Flemming Apr 11 '14
Til orientering kan jeg oplyse at vi nu er 6 Tesla fans der har aftalt at vi mødes i morgen kl. 11:30 på Helsingørsgade 7, Hillerød.
Og skulle der være andre der skulle få lyst, kan vi stadig være et par stykker mere.
I kan bare sende en SMS til Tlf. Nr. 23243880 hvis i vil deltage.
Jeg glæder mig til at se jer.

DerHansi
DerHansi Apr 11 '14

@flemming, i lige måde - jeg har poleret tandsættet - og satser på vejret ikke er helt i mod på vejen, så finishen ikke er helt spildt.

Der Hansi

Michael
Michael Apr 12 '14

Hej, tak for en hyggelig dag med nypudsede Tesla'er, et lykkeligt brudepar, glade gæster og masser af lange blikke ned gennem gaderne i Hillerød.

Her er et par fotos fra dagen.

Hookmaker
Hookmaker Apr 12 '14

Ja det var super hyggeligt - og tak til Flemming og frue for traktementet i Jeres super flotte lejlighed! - Vi må gentage et arrangement i juni!

Ken og jeg fik lige kørt nogle af gæsterne til slottet i Rungsted, og gave den så ellers gas nedad motorvejen! - Kanon dag!

brianmassesson
brianmassesson Apr 12 '14

Super fede billedere. Ærgerligt jeg ikke kunne deltage :-( Kunne være fedt med et træf eller lign. Når vejret bliver lidt bedre.

Skaarup
Skaarup Apr 12 '14
Jeg siger også tak for idag! Jeg synes helt klart også vi skal have et "rigtigt" træf, hvor nogle flere kan deltage. Super hyggeligt at tale med andre åndsfæller.

Jeg synes især det sidste billede (Tesla 5) er VIRKELIG flot :-)
Hookmaker
Hookmaker Apr 12 '14
Foreslår helt klart at vi fixer et træf nede hos DerHansi i højerup engang slut maj eller midt juni. Der er en kæmpe P plads og en fed græsplæne at grille på ved kirken, så kan vi slæbe en 3-4 grills med derned og en masse store bøffer.
DerHansi
DerHansi Apr 12 '14

@alle "BryllupskørselsTeslaister" o.a.

Først og fremmest tak for en "perfect day" hvor der blev sparket behørigt dæk på ikke mindre end 7 DK indregistrerede Teslaer. @Flemming ; You rock !!(og din frue med) Selvom jeg var oppe og "ride" på P-pladsens bagvæg, så kompenserede traktementet og - ikke mindst - udsigten fra den fænomenale "Penthouse-lejlighed" I går og hygger jer i - mere end  rigeligt for småskaderne.

Jeg ville elske at lave et nationwide Teslaarrangement hernede på "Sunny Stevns Klint"  - i løbet af juni måned. Der er masser af overnatningsmuligheder (ja - ja ca. 25-50 sengepladser indenfor 300-500 meter) min grill har før betjent Stevns Grundlovsarrangemetent (ca 100 deltagere) og parkeringspladsen (som ligger indenfor 50-100 meterl) kan efter sigende rummet op mod 200 biler - (men jeg kan godt se min private EL-Produktion komme til kort)

Såeeh med andre ord : Kombardu !!

(det trækker sikkert ikke fra at Højerup - ja det hedder landsbyen altså som jeg jeg bor i ) er udnævnt til Klima-landsby - måske vi kan trække lidt kommunaltilskud til event'en - Who knows ??

Jeg tænker bare lidt ud af boksen ; var Skt. Hans aften en mulighed ??

High five til alle dagens deltagere - jeg var nødt til lige at finde mig i et yderligere dæk-sparknings-arrangement i familien - nu jeg var på de kanter - derfor den lidt sene tilbagemelding.

Kanonbilleder iøvrigt, bortset fra jeg synes der er for lidt : RØD FRONT

Der Hansi

Forummets indlæg er redigeret af DerHansi Apr 13 '14
Hookmaker
Hookmaker Apr 12 '14

Top Dollar Hans! - Men Skt. Hans er jo lidt langt væk - nu er vi sultne på et nyt arrangement...snart!....;-)

TwoChops
TwoChops Apr 12 '14
Hej Alle!
Jeg har fået den skøre idé, at det kunne være skægt at samle nogle Teslaer i forbindelse med den årlige US Car Camp i Øster Hurup i Østhimmerland. US Car Camp er en uges campingtræf for amerikanerbiler. Hvert år ca 400-500 biler tilmeldt. Fest og ballade i en uges tid.
Min tanke var at møde op måske en enkelt dag og trille vores moderne amerikanerbiler ind på pladsen og få noget snak. Jeg tror, måske vi endda kan undgå at få bank, da jeg kender nogle af både arrangørerne og vagterne ;-)
Vi kunne også evt deltage i paradekørsel "rundt om Mariager Fjord" en flydetur på ca 80-90 km sammen med en ordentlig røvfuld V8'ere.
Det foregår i uge 30. Hvad siger I?
/Jeppe.
Larsen
Larsen Apr 13 '14
Tjaa, en Tesla er jo trods alt en amerikanerbil, omend den ikke har den pulserende V8 lyd. Jeg har et par gange været i Øster Hurup og se de flotte biler. Jeg har altid ønsket mig en 1959 "Caddie" Jeg gad også godt se en Tesla lave en burnout på den dertil indrettede plads. Ikke mindst hvis der bliver kørt helt til enden indtil dækkene brænder og de eksploderer. Det må være som at se en stumfilm, da lyden af V8 motoren normalt er en del af kulissen. Det skal bare ikke være min Tesla, men bortset fra det, er jeg med hvis ikke det er i ferien hvor vi er udenlands.
Kiefer
Kiefer Apr 14 '14

Helt klart, jeg er også med på en dag i Øster Hurup det er trods alt ikke mere end ca 80km fra Århus, om resten af familien tager med kunne jeg dog godt have mine tvivl om da de måske ikke helt deler samme interesse ;-)

/Martin

kajakaj
kajakaj Apr 14 '14

Øster Hurup er et skønt sted: En tur på havnen, is fra vaffelhuset, fin badestrand, så der er også noget for familien. Det bliver bare en enkelt dag eller 2 for mit vedkommende. Håber vi ses deroppe i en masse Tesla-er. vh Kaj

KS
KS Apr 16 '14

Et kort klip fra weekendens tur:

@RSKARUP: Du er på:

Skaarup
Skaarup Apr 17 '14
Smukt smukt smukt smukt smukt smukt smukt!