Har tilføjet et arrangement:
http://teslaforum.dk/event/tr%C3%A6f-k%C3%B8rsel-bryllup-og-billeder
Tilmeld hvis i har lyst - det kunne være sjovt at se en masse i S'ere
@flemming, i lige måde - jeg har poleret tandsættet - og satser på vejret ikke er helt i mod på vejen, så finishen ikke er helt spildt.
Der Hansi
Hej, tak for en hyggelig dag med nypudsede Tesla'er, et lykkeligt brudepar, glade gæster og masser af lange blikke ned gennem gaderne i Hillerød.
Her er et par fotos fra dagen.
Ja det var super hyggeligt - og tak til Flemming og frue for traktementet i Jeres super flotte lejlighed! - Vi må gentage et arrangement i juni!
Ken og jeg fik lige kørt nogle af gæsterne til slottet i Rungsted, og gave den så ellers gas nedad motorvejen! - Kanon dag!
Super fede billedere. Ærgerligt jeg ikke kunne deltage :-( Kunne være fedt med et træf eller lign. Når vejret bliver lidt bedre.
@alle "BryllupskørselsTeslaister" o.a.
Først og fremmest tak for en "perfect day" hvor der blev sparket behørigt dæk på ikke mindre end 7 DK indregistrerede Teslaer. @Flemming ; You rock !!(og din frue med) Selvom jeg var oppe og "ride" på P-pladsens bagvæg, så kompenserede traktementet og - ikke mindst - udsigten fra den fænomenale "Penthouse-lejlighed" I går og hygger jer i - mere end rigeligt for småskaderne.
Jeg ville elske at lave et nationwide Teslaarrangement hernede på "Sunny Stevns Klint" - i løbet af juni måned. Der er masser af overnatningsmuligheder (ja - ja ca. 25-50 sengepladser indenfor 300-500 meter) min grill har før betjent Stevns Grundlovsarrangemetent (ca 100 deltagere) og parkeringspladsen (som ligger indenfor 50-100 meterl) kan efter sigende rummet op mod 200 biler - (men jeg kan godt se min private EL-Produktion komme til kort)
Såeeh med andre ord : Kombardu !!
(det trækker sikkert ikke fra at Højerup - ja det hedder landsbyen altså som jeg jeg bor i ) er udnævnt til Klima-landsby - måske vi kan trække lidt kommunaltilskud til event'en - Who knows ??
Jeg tænker bare lidt ud af boksen ; var Skt. Hans aften en mulighed ??
High five til alle dagens deltagere - jeg var nødt til lige at finde mig i et yderligere dæk-sparknings-arrangement i familien - nu jeg var på de kanter - derfor den lidt sene tilbagemelding.
Kanonbilleder iøvrigt, bortset fra jeg synes der er for lidt : RØD FRONT
Der Hansi
Top Dollar Hans! - Men Skt. Hans er jo lidt langt væk - nu er vi sultne på et nyt arrangement...snart!....;-)
Helt klart, jeg er også med på en dag i Øster Hurup det er trods alt ikke mere end ca 80km fra Århus, om resten af familien tager med kunne jeg dog godt have mine tvivl om da de måske ikke helt deler samme interesse ;-)
/Martin
Øster Hurup er et skønt sted: En tur på havnen, is fra vaffelhuset, fin badestrand, så der er også noget for familien. Det bliver bare en enkelt dag eller 2 for mit vedkommende. Håber vi ses deroppe i en masse Tesla-er. vh Kaj