Loading...
dk

Ikke lige den bedste start ... | Tesla Forum

kka
kka Dec 1 '15

Hentede den dejlige S90D i mandags, og efter et par dage blev jeg opmærksom på at den fine auto-styring nok bude have virket - fartpiloten virkede overhovedet ikke.

Efter auto-park havde kalibreret sig ind i torsdags, og autostyring stadig ikke virkede, kørte jeg til Kirstinehøj fredag, hvor de på trods af den store travlhed var venlige og imødekommende. De ville prøve at løse problemt - som viste sig at være frontkameraet - remote i søndags, men det lykkedes åbenbart ikke, så jeg måtte køre til Tyskland i går uden fartpilot eller autostyring :-( De tager bilen ind på torsdag i Kastrup.

Og for at gøre det hele værre var det mobile ladekabel stjålet i går morges da jeg kom ned til bilen (indre Frederiksberg v/ det gamle radiohus). Ladestikket virker heldigvis endnu, men man kan godt se kablet har været voldet ud! Så hvis nogen ser et "billigt" mobilt ladekabel til salg, evt. med en hjemmelavet 16A->32A adapter på, ville jeg blive glad for et praj. Jeg kan kende kablet idet det har et bestemt karakteristikum.

Klaus K.

SuneH
SuneH Dec 1 '15

Hold da op, sikke en nedtur at få stjålet sit ladekabel. Sikke nogle fjolser, de kan jo ikke bruge det noget. Nægter at tro, at en tesla-ejer har stjålet det.

Kiefer
Kiefer Dec 1 '15

Hvordan søren har de fået kablet ud af bilen, det låser sig jo fast i selve stikket. Een ting er at få det ud af CEE delen, men type2 delen burde ikke være sådan til.

/Martin

kka
kka Dec 1 '15

Nej, jeg forstår det heller ikke helt. Der er lidt tegn på ridser i ladestikket, men det virker tilsyneladende stadig fint, og låser Type 2-kablet som det skal.

/Klaus