Loading...
dk

Medleverede bundmåtter | Tesla Forum

cvitting
cvitting Aug 13 '14

@Kiefer. Nej, heller ikke mig selv. Lortet gik jo i stykker i rundkørslen før SC. Og hjem til Vejle i 3, 4 og 5 gear er ikke optimalt. Det skal jeg vist også huske at have lavet her i vinter, så den kan være klar igen...

@Hookmaker. Pinligt, jeg huskede sgu ikke selv, at jeg kørte i den til SC Middelfart. Du var der jo også, så jeg beklager min "alzheimer light" :-)

Kiefer
Kiefer Aug 13 '14

Personligt synes jeg det var god humor, mindste bil på parkeringspladsen var den der larmede mest :-)

/Martin

Nommensen
Nommensen Aug 13 '14
Synes godt om dine frække måtter
muller
muller Aug 14 '14

Har Claus en Fiat??? :-D Det er stort set også det eneste jeg kan huske fra Middelfart...

BTW; I skulle tage og få jer noget arbejde eller nogle flere børn, så I ikke har så meget tid til at pille ved jeres biler, som allerede da de forlod fabrikken var top-notch!

muller
muller Aug 14 '14

I øvrigt er det nogle fede måtter!

Hookmaker
Hookmaker Aug 14 '14

@Muller, det brugte vi vores ungdom på (arbejde og børn), nu skal der skrues!....;-)

@Claus, Det må være altzheimer - jeg var der jo da din lettere defekte Abarth kom fræsende ind og ødelagde det lydløse arrangement!...;-)

muller
muller Aug 14 '14

@Hookmaker: jeg frygtede godt at det var min timing der var helt i skoven... ;-)

DeaconWP
DeaconWP Jan 11 '15

Hej HeronlineDK. Her er et link til der hvor du kan oprette dine salgs annoncer:

http://teslaforum.dk/forum/tesla-model-s-køb-og-salg-af-udstyr

MVH Deacon.

Sider: « 1 2