Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Makova06
Makova06 Jul 10 '15

Ja hvis du kommer helt til Århus for at hente din, så gør vi. Jeg får også udleveret kl. 10.00 :-)

Lborch
Lborch Jul 13 '15
Haha.... Ja, det gør jeg nok ikke ;-)
Men god fornøjelse så - jeg kører direkte på sommerhusferie, så der skulle nok kunne ryge nogle kilometer på tælleren.
Abildskov
Abildskov Jul 13 '15

Hov.... Så kom man lige til at købe en P85D til konen også..... Hun var jo helt vild efter hun havde prøvet min bil..... Der kom sørme også en bil i kurven til min partner i virksomheden.... griner....

Torben_E
Torben_E Jul 13 '15

Hej Tigeren

Tillykke til jer alle....

Får partneren også en PD er ?

Torben

Lborch
Lborch Jul 13 '15
Hold da op - så bliver der ordentligt handlet ind hva?! ;-)
Damhoej
Damhoej Jul 13 '15

Fik lige et opkald fra Lars fra Tesla Århus.

Kan du hente din bil den 16/07 kl. 16 i stedet for den 21/07 kl. 12.

Elsker den slags opkald :-)

KimT
KimT Jul 13 '15

Jeg tror de har glemt at melde min bil færdig ! Den står stadig til at de er i gang med at producere den her efter 14dag

Abildskov
Abildskov Jul 13 '15

@Torben_E..... Yes vi kom til at købe 2 x P85D

3450rbt
3450rbt Jul 13 '15
@KimT: Min havde samme historik. Den var over 2 uger i produktion.
Den blev leveret på den estimeret dato alligevel. Som mange andre har nævnt tror jeg ikke du skal stole for meget på MyTesla status.
Abildskov
Abildskov Jul 14 '15

@345orbt..... Man kan ikke stole på MyTesla.....

3450rbt
3450rbt Jul 14 '15
@Tigeren. Enig :-) og tillykke med alle PD'erne. Du må lave et gruppefoto, når du får dem
BlackPanther
BlackPanther Jul 16 '15
30/6 ordre dato
31/6 bestillingstidspunkt
11/7 produktion start
16/7 Produktion slut
Leveringstidspunktet september. Jeg håber det bliver start af september eller helst august :-)

Mærkelig følelse.... Bliver det snart "jul"? Det er som om jeg er blevet et barn igen :lol
Kochen
Kochen Jul 16 '15

Så blev det vores tur, vi havde vores til levering d. 22. juli kl. 14, så idag vi tog lige en tur forbi Kirstinehøj for at se om den var kommet, og det var den, så nu får vi den i morgen - det bliver en dejlig weekend :O)

Damhoej
Damhoej Jul 16 '15

Så blev det endelig min tur :-D

krumling
krumling Jul 16 '15

Damn, de er fine, tillykke :-)

Jeg fik bekræftet min ordre 2.Juli ..og den står stadig i produktionskøen!? ..er det normalt? 

/Kenneth

Lborch
Lborch Jul 17 '15
@kochen Hvor vildt!! Kan være jeg lige skal svinge forbi imorgen... Vores levering er godt nok først d. 27... Meeeeen man kunne jo være heldig :-) :-)

@krumling Ja, det er normalt nok... MyTesla er desværre ikke til at stole på.... Så det er ikke nødvendigvis sådan det forholder sig i virkeligheden...
LennartG
LennartG Jul 17 '15
Tillykke og hav en super weekend :).
PS : hvilke modeller har I købt ?
nordestgaard
nordestgaard Jul 17 '15

Jeg skal hente min 85D i Århus på torsdag... Har aldrig glædet mig så meget til at få en ny bil :)

krumling
krumling Jul 18 '15

@Lborch Nåede lige at ytre mig, men det var åbenbart det der skulle til, nu bliver den bygget. Aldrig har jeg glædet mig så meget til en bil.

Forummets indlæg er redigeret af krumling Jul 18 '15
Abildskov
Abildskov Jul 18 '15

Så fik jeg lavet et billede af min nye bil.....

Forummets indlæg er redigeret af Abildskov Jul 18 '15
Dette emne er sticky