Jeg fik min invoice den 19, hvor der stod leverings dato 11/11. Igår fik så en mail fra min DS at jeg kunne hente bilen 30/10 kl 9:30. Så du hører noget meget snart.:)
Jeg fik min invoice den 19, hvor der stod leverings dato 11/11. Igår fik så en mail fra min DS at jeg kunne hente bilen 30/10 kl 9:30. Så du hører noget meget snart.:)
@mskaarup, I år? altså som at du får din bil om 9 dage?
Hvad er dit vin nr?
Mit er 99153
Super! Så må jeg håber de også skriver til mig en af dagene, selv om 16 dage også lige er til at håndtere hehe.
Hej,
Status på min bil skiftede i går fra "Din Tesla bliver produceret", til "Produktion færdig" :)
Er der flere statusopdateringer før bilen er klar til levering i Danmark?
Hvor lang tid er der gået for jer fra den er skiftet til "Produktion færdig" til I har modtaget bilen?
Kan se din blev færdig med produktion samtidig med min. Så du hører nok noget imorgen.
Min status skiftet også idag til: "Din Model S forberedes nu til at blive afhentet eller leveret."
Hej,
Status på min bil skiftede i går fra "Din Tesla bliver produceret", til "Produktion færdig" :)
Er der flere statusopdateringer før bilen er klar til levering i Danmark?
Hvor lang tid er der gået for jer fra den er skiftet til "Produktion færdig" til I har modtaget bilen?
Det samme er min i dag, så det kan jo være vi mødes til levering Dragheim.
Hej igen,
Det lyder næsten for godt til at være sandt. Jeg bestilte min bil 30/9, og den havde kun været under produktion i lidt over en uge da den skiftede status til "Produktion færdig". Jeg antager at den er sendt fra USA fabrikken, og var i tvivl om der ville komme flere statusopdateringer, f.eks. når de modtog den i Holland, inden den landede i danmark.
Desvære tvete, det må være en misforståelse.
Produktion færdig betyder, at den er færdig fra fabrikken i Freemont, CA. Derefter skifter status til "in transit", hvilket betyder at den er på vej fra fabrikken til Holland/DK. Min blev meldt færdig fra fabrikken d. 21. september, og er fortsat "in transit".
Jeg tror ikke der kommer en separat melding når den er i Holland eller når den er samlet i Holland, det er bare fortsat "in transit".
Jeg har endnu ikke en leveringsdato. MyTesla siger fortsat November/start december.
Hej Sune H
Det jeg taler om er meddelelsen:"Produktion færdig, din Model S forberedesnu til at blive afhentet eller leveret."
Denne meddelelse får man når bilen er færdig samlet i Holland og klar til transport til Danmark. Herfra skal man som anført regne med 10-14 dage før levering i DK.
Produktion færdig og afsendt fra fabrikken i Freemont ligger over en måned forud for dette.
Bilerne shippes fra Holland kun delvis samlet for at undgå fuld EU afgift, hvorefter den endelige samling foregår i Holland.
Ovenstående er bekræftet af Tesla i Århus.
Hej tvete. Glimrende, så er vi enige :-) Jeg refererede blot til dit indlæg #2757, som jeg så må have læst i et lidt andet lys. Og alt tyder på du får den snart, heldige rad :-)
Så blev min tekst opdateret her til morgen igen med følgende besked:
"Your Model S is undergoing final inspection, detail, and charging in preparation for delivery."
Men der står stadig ikke nogen dato derinde, og jeg har heller ikke hørt fra Tesla..
Hvad skal man forvente?
@KXR, har jeg også gjort, men det eneste han svare tilbage er at han vender tilbage når han har en dato.