har en fra kastrups privat nummer men prøv at sende dem en mail de har ikke lukket biksen ihvertfald ;)
har en fra kastrups privat nummer men prøv at sende dem en mail de har ikke lukket biksen ihvertfald ;)
Jeg har været hos Tesla Århus i dag og der nævnte han, at der forventer 1.500 Teslaer solgt inden 31. december,imens jeg var der i 45 min, blev der solgt en 90D og en 70D, så det var lige over 1,5 mill.
Der er knald på, så hvis man ringer, så skal man ikke forvente at telefonen bliver taget i første ring, da der er kunder i forretningen hele tiden og det går stærkt med at få dem solgt.
Jeg købte min første Tesla igår og :-) og fik at vide, at den var bestilt hjem til en forretning i Østrig, så alt bliver dirigeret til Danmark.
jeg tjekker tit "my tesla" og har en drøm om at fordi de nu skal have alle de biler igennem bliver jeg sat til at nedkomme tidligere end hvad de først har antaget. det at ikke have en dato er virkelig hårdt for mig og ekstremt hårdt for alle omkring mig :)
VIN : 104877
sidst november tidlig december.
Ser rimeligt smal ud den port - skal du klappe spejlene ind for at komme ind?
Jeg lånte en demo i Bredgade inden købet og kørte den ind i garagen. Det gik lige med ca 5 cm frigang. Det bliver spændende når Teslaen selv skal køre ud og ind med næste autopilot - update.
I version 8 kan du vælge "Expand garage physical dimensions" under Settings, hvorefter den rent faktisk udvider garagen til TMS+ 40 cm på alle sider. Og den indsende endda selv byggeansøgning mm til Teknisk Forvaltning.
Min Tesla er lige blevet skudt levering fra på fredag den 6. til den 16. altså 10 dage. Kasper fra Tesla fortæller at de har alt for travlt og at bilen bliver leveret i en anden hub end de regnede med i Jylland = forsinkelse på (nok alle) leveringer.
Så har du en levering i disse dage, skal du nok regne med et opkald fra Tesla (mindre rart).
Min er også lige blevet udskudt en uge - generelle problemer, der gælder både Jylland og Sjælland. Og den nu udmeldte dato er heller ikke endelig. Den kan blive skubbet både den ene og den anden vej. Tja, bum...
På MyTesla står der slut november - start december for min 70D (VIN 104550) Har lige skrevet med min DS i dag, han skriver levering medio til ultimo december =(
Nogle ideer til at fordrive ventetiden med?
/Morten