Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Benjamin
Benjamin Oct 30 '15

har en fra kastrups privat nummer men prøv at sende dem en mail de har ikke lukket biksen ihvertfald ;)

DeaconWP
DeaconWP Oct 30 '15

Deres numre virker igen, efter et lille edb nedbrud. Så klø på igen Robert.

KXR
KXR Oct 30 '15
De har travlt
Robert
Robert Oct 30 '15

Citat fra DeaconWP

Deres numre virker igen, efter et lille edb nedbrud. Så klø på igen Robert.

TAK!
hjolund
hjolund Oct 30 '15
@KXR. Er det billeder fra Brøndby? Og hvis: noget interessant at berette derfra?
runeh
runeh Oct 30 '15
102495 er d.d. ændret fra slut Nov - Dec til slut okt - Nov. Vi skriver 30/10, men skal nok ikke forvente levering i morgen :) Men forhåbentligt første halvdel af november. Dog ingen dato eller faktura endnu.
KXR
KXR Oct 30 '15
Hjorlund, ikke andet at det var et kæmpe lokale under renovering, der gik 3 håndværkere og arbejdede, der er sagtens plads til 15 Teslaer indendørs, det bliver flot når de er helt færdige. Kørte direkte til SuC i Køge for lige at teste, alt fungerede. Autosteer virker bare så godt :-)
Alt i alt er jeg godt tilfreds med udleveringen, jeg hørte de skulle udlever 1000 Teslaer inden årsskiftet!
Lolemo
Lolemo Oct 30 '15

Jeg har været hos Tesla Århus i dag og der nævnte han, at der forventer 1.500 Teslaer solgt inden 31. december,imens jeg var der i 45 min, blev der solgt en 90D og en 70D, så det var lige over 1,5 mill.

Der er knald på, så hvis man ringer, så skal man ikke forvente at telefonen bliver taget i første ring, da der er kunder i forretningen hele tiden og det går stærkt med at få dem solgt.

Jeg købte min første Tesla igår og :-) og fik at vide, at den var bestilt hjem til en forretning i Østrig, så alt bliver dirigeret til Danmark. 

griffel
griffel Oct 31 '15
Der bliver da snart kø ved SuC....
krabbe
krabbe Oct 31 '15
Har en kammerart som i sidste uge var ude og prøvkøre (inden de prøvkørte) fandt de en egnet bil. Som var på vej til dk. 15 min efter var de tilbage og bilen var solgt.

Han gik derfra uden et køb.

I weekende var han tilbage hos tesla igen. (Når man først har fået Tesla på hjernen slipper man den ikke igen)

Og der købte han en 85D som var i Frankrig.(inden prøveturen med fruen :) )
De kunne dog ikke sige hvornår den kom hjem. Da de ville samle de franske biler sammen i pach så de fyldte en autotransport.

Som der skrives, så tror jeg at DK totalt ripper det europæiske markede.

Mht SuC belægning, så er jeg enig, hvor jeg tidligere har kunne komme ind til en Tom SuC er det ofte at man deler standerne nu. (Og i enkelte tilfælde også må vente )

Så med den ekstra mængde DK biler der kommer på gaden, og den ekstra belastning vi i dk får af Nordmænd og Svenskere, kan det være at Tesla fortsat vil udbygge SuC nettet, selvom salget i dk "midlertidigt" stopper fra nytår.

Velkommen til alle de nye Tesla ejere.
Benjamin
Benjamin Oct 31 '15

jeg tjekker tit "my tesla" og har en drøm om at fordi de nu skal have alle de biler igennem bliver jeg sat til at nedkomme tidligere end hvad de først har antaget. det at ikke have en dato er virkelig hårdt for mig og ekstremt hårdt for alle omkring mig :)
VIN : 104877
sidst november tidlig december. 

Jevi
Jevi Oct 31 '15

Rolig nu - det er T-dag om under 2 uger.

SuneH
SuneH Nov 2 '15

Ser rimeligt smal ud den port - skal du klappe spejlene ind for at komme ind?

Jevi
Jevi Nov 2 '15
Citat fra SuneH

Ser rimeligt smal ud den port - skal du klappe spejlene ind for at komme ind?

Jeg lånte en demo i Bredgade inden købet og kørte den ind i garagen. Det gik lige med ca 5 cm frigang. Det bliver spændende når Teslaen selv skal køre ud og ind med næste autopilot - update. 
Bianco
Bianco Nov 2 '15
Jeg håber at du har købt m pano tag, så du kan komme ud af bilen når du har parkeret dk i garagen ;-)
PeterE
PeterE Nov 2 '15

Om en opdatering eller to kan den vel selv trille i garagen :)

SuneH
SuneH Nov 2 '15

I version 8 kan du vælge "Expand garage physical dimensions" under Settings, hvorefter den rent faktisk udvider garagen til TMS+ 40 cm på alle sider. Og den indsende endda selv byggeansøgning mm til Teknisk Forvaltning.

Michael72
Michael72 Nov 2 '15

Min Tesla er lige blevet skudt levering fra på fredag den 6. til den 16. altså 10 dage. Kasper fra Tesla fortæller at de har alt for travlt og at bilen bliver leveret i en anden hub end de regnede med i Jylland = forsinkelse på (nok alle) leveringer.

Så har du en levering i disse dage, skal du nok regne med et opkald fra Tesla (mindre rart).

hjolund
hjolund Nov 2 '15

Min er også lige blevet udskudt en uge - generelle problemer, der gælder både Jylland og Sjælland. Og den nu udmeldte dato er heller ikke endelig. Den kan blive skubbet både den ene og den anden vej. Tja, bum...

Velling
Velling Nov 2 '15

På MyTesla står der slut november - start december for min 70D (VIN 104550) Har lige skrevet med min DS i dag, han skriver levering medio til ultimo december =(

Nogle ideer til at fordrive ventetiden med?

/Morten

Dette emne er sticky