Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

MRT
MRT Nov 2 '15

Vupti! Ud af det blå blev det T-dag på næste onsdag d. 11/11... VIN 103474, bestilt 23. aug, færdigproduceret 19. sep og stod indtil i går til levering nov/primo dec. Udleveres i Brøndby. Fik mail fra min DS for et stykke tid siden om at jeg ville få faktura 3 uger før... Faktura kom i dag og betaling skal ske senere i ugen... Dejlig overraskelse så måske er ventetiden pt. kortere end de fleste af os tror (selvom den føles lang...)

CTeg
CTeg Nov 2 '15

@MRT - tillykke med det. Hvilken en har du bestilt?

PEL
PEL Nov 2 '15

Var lige begyndt at tro på "sidst i november - December" det hedder nu pludselig "December - I begyndelsen af januar, 2016" :-( 70D VIN 108XXX , Tesla ville nok slippe for en masse spørgsmål fra os der venter hvis der kom en officiel forklaring , hvis den findes :-)

Forummets indlæg er redigeret af PEL Nov 28 '15
DavidS90D
DavidS90D Nov 2 '15

Gætter på de prioriterer biler bestilt efter 8/10, til udlevering først.

Mortenhh
Mortenhh Nov 2 '15
Jeg fik faktura idag 85D VIN 102827 - levering 25/11 på Kirstinehøj. Den stod til levering sidst nov/start dec. Jeg bestilte 19/8.
Jevi
Jevi Nov 2 '15
Citat fra Bianco Jeg håber at du har købt m pano tag, så du kan komme ud af bilen når du har parkeret dk i garagen ;-)
Pano tag - naturligvis. Fik mig til at tænke på en gl 007 film.
Elon vil gerne have forslag til næste firmware - update. 
En "passenger eject" button naturligvis !
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 2 '15

Kan godt se der er lidt op til mit nummer "108958"

MRT
MRT Nov 2 '15
Citat fra CTeg @MRT - tillykke med det. Hvilken en har du bestilt? 
85D Midnight silver, AP, NextGen, Premium, Pano og vinterhjul :-)
CTeg
CTeg Nov 2 '15

Vi har også fået faktura idag (70D VIN 102915) til levering 25/11 på Kirstinehøj. Stod til levering sidst nov/start dec, og vi bekræftede den 20/8. 

CTeg
CTeg Nov 2 '15

@MRT - lyder lækkert. Har de bekræftet, at de kan levere bilen med vinterdæk også? Jeg skrev lidt med Kasper fra Kirstinehøj idag, som skrev at han "regnede med" det, men at det ikke var sikkert...

Forummets indlæg er redigeret af CTeg Nov 2 '15
SuneH
SuneH Nov 2 '15
Nu har de også lige ændret min leveringsdato: nu står der 14. - 21. November. Den sidste måned har der stået late november/early december. Fortsat på Kirstinehøj. Fuck, hvis det bliver om 12 dage, er det vildt! VIN 103807.
CasperB
CasperB Nov 2 '15
Hmm... der står stadig november/early december hos mig. VIN 103543.
CTeg
CTeg Nov 2 '15
@CasperB, prøv at holde øje med om du har modtaget Final Invoice under dokumenter. Vores Delivery Estimate er heller ikke opdateret, men vi fik alligevel bekræftet leveringsdatoen på final Invoice idag...
CasperB
CasperB Nov 2 '15
@CTeg: På MyTesla kan jeg kun se tre dokumenter. Order invoice, Tesla Order Agreement og Terms and Conditions. Så jeg mangler vel at modtage den omtalte Final Invoice?
CTeg
CTeg Nov 2 '15
@CasperB, ja præcis! At dømme efter dit VIN nr burde den være på trapperne.
SuneH
SuneH Nov 2 '15
Jeg har stadig kun de tre samme dokumenter som Casper.
CasperB
CasperB Nov 2 '15
@CTeg: Har et stort smil på lige nu :D Men det har jeg nu altid når jeg tænker på min kommende Tesla ;) Ventetiden føles bare som en evighed!
MRT
MRT Nov 2 '15

@CTeg: Kasper sagde at hvis jeg havde bestilt vinterhjul med bilen, så er de også på... (jeg refererede til dialogen på her på TF, og han bekræftede at det burde være ok). Ved ikke om det gør en forskel at vinterdækkene er bestilt sammen med bilen og ikke efterfølgende.

Klaus_
Klaus_ Nov 2 '15

MRT, jeg bestilte også vinterhjul sammen med bilen - men det var i foråret, så dengang kom bilen selvfølgelig ikke med vinterhjul monteret. Og jeg ved stadig ikke om jeg får dem i år eller ej. Det er ved at være lidt til grin synes jeg.  Men jeg krydser fingre for at du får en mere gnidningsfri oplevelse :)

hjolund
hjolund Nov 3 '15

På min MyTesla står der nu nedenstående. Jeg har først levering om 14 dage - er det ikke lidt længe, de bruger på inspektion og ladning...?

Produktion færdig

Your Model S is undergoing final inspection, detail, and charging in preparation for delivery.

Dette emne er sticky