Ser ret vildt ud, jespert :-) Men også lidt risikabelt, synes jeg.. at have så mange spritnye teslaer samlet på ét sted! Kan alle og enhver komme ind på pladsen? For så bliver jeg da en smule bekymret for vores, der skal udleveres på fredag og sikkert er én af dem...
/ Eva
Nu har der jo for kort tid siden været en tråd om hærværk mod teslaer, og så kan man da godt blive nervøs ved tanken om, at den står der helt ubeskyttet... Men det er selvfølgelig mere Teslas problem end mit, for jeg har jo ikke afleveret pengene endnu.
Fin oplevelse i Vamdrup i dag!
Ingen ankepunkter efter gennemgang af en længere kontrolliste, blot et lille lakmærke ved venstre forhjuls kofanger-underside.
Bilen stod flot og ventede på os, men hjemturen var desværre i regn og masser af pu'ha fra lastbiler i modgående retning!
min p90d står nu som Anslået leveringstidspunkt 29. november 2015 - 06. december 2015
det er virkelig dejligt at have noget dato så jeg kan stoppe med at ligge vågen og trykke F5 på My.tesla siden. har dog ikke fået endelig faktura endnu, jeg læste tidligere nogen fik dem 10 dage før udlevering så jeg håber snart det også går i orden.
glæden og denne euforiske oplevelse af at vente på en tesla har kun kortvarigt været afbrudt af en frygt da jeg læste om selvretfærdige mennesker der ridser teslaer med nøgler, ligesom det en årgang var et helvede at eje en firhjulstrækker. Ved ikke endnu hvordan jeg klarer den frygt når jeg skal efterlade min bedste halvdel på en p-plads :)
Endelig Tirsdag den 24/11 kl. 12 skal den lille ny = S85D hentes alt er bekræftet nu. Bestilt 2/8 2015
Det har været en lang ventetid, de sidste 4 til 5 dage bliver jo nok også lange. Men set i bagspejlet har den service Tesla's personale (Morten og Emilie) ydet fra prøvetur til nu været meget over forventning. De Gamle bilforhandlere har rigtig meget at lære. Tesla'en skulle have været en Mercedes Hybrid, men det fik Hessel i Aalborg sat en stopper for. med den ligegyldighed de udviste ved prøvning af Deres biler.
YES - Det må sku da alligevel være noget af en rekord, min er i dag blevet opdateret fra 2.-9. december til levering 27. november 2015 !!!!!!!!!!!! WOW - min første Tesla jeg glæder mig vanvittigt, ja undskyld, føler lidt man springer køen over, det må i undskylde og vente-tid kan man vel ikke sige, at jeg har haft.
Jeg bestilte min den 30. oktober 2015 og næste fredag er der jule-aften ja julen falder tidligt i år i vores lille hjem.
PS: Det må da være en af de hurtigere leverigstidspunkter.
Vin 108248
YES - Det må sku da alligevel være noget af en rekord, min er i dag blevet opdateret fra 2.-9. december til levering 27. november 2015 !!!!!!!!!!!! WOW - min første Tesla jeg glæder mig vanvittigt, ja undskyld, føler lidt man springer køen over, det må i undskylde og vente-tid kan man vel ikke sige, at jeg har haft.
Jeg bestilte min den 30. oktober 2015 og næste fredag er der jule-aften ja julen falder tidligt i år i vores lille hjem.
PS: Det må da være en af de hurtigere leverigstidspunkter.
Vin 108248
Ja det må man da sige. Får du leveret i Vamdrup eller Brøndby? Mit VIN er meget tæt på dit, men ingen dato endnu. Jeg er derfor "lidt" misundelig på dig. Men tænker at det måske er fordi Jyderne er hurtigere til at klargøre!
jeg skal hente i brøndby og fik beskeden idag om at jeg kan hente på onsdag den 25/11 kl.10 bestilte en P90D den 21/10.
jeg fik final invoice mandag eller tirsdag. så tror de arbejder meget hurtigt lige nu.
min var allerede produceret så jeg syntes faktisk det var længe at det skulle tage en måned at få den fra tyskland og herop. @jhyldgaard jeg gætter på din kommer fra usa og du har fået lov at vælge tilbehør selv.
#Jabba - jeg skal have min udleveret i ¨Århus, der ting der går hurtigere i Jylland :-)