Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Kabbel
Kabbel Nov 15 '15
@TwoChops Jeg kiggede kun direkte på de sorte med sort kabine. Men jeg kan da oplyse at der stod 1 rød Tesla iblandt. Men om det var en Ludicrous ved jeg altså ikke...?
@Kiefer Måske Sverige eller Tyskland kan foretage fejlopretning, hvis man kan det? De må da have bedre tid.
TwoChops
TwoChops Nov 15 '15
@Kiefer, jeg har kun gode erfaringer med Hamborg, som rettede et par fejl for mig på min P85
jespert
jespert Nov 16 '15
Nøøøøøj der står mange i Århus og venter. Der var lavet en bemærkning med blå tape på min med at panelet gaber. :-(
Forummets indlæg er redigeret af jespert Nov 16 '15
egernmus
egernmus Nov 16 '15

Ser ret vildt ud, jespert :-) Men også lidt risikabelt, synes jeg.. at have så mange spritnye teslaer samlet på ét sted! Kan alle og enhver komme ind på pladsen? For så bliver jeg da en smule bekymret for vores, der skal udleveres på fredag og sikkert er én af dem...

/ Eva

jespert
jespert Nov 16 '15
Ja der er ikke hegn rundt om dem. Hvad frygter du? Det er vel den mest umulige bil at stjæle + fælgene passer vel kun til Tesla ? Eller .... ?
egernmus
egernmus Nov 16 '15

Nu har der jo for kort tid siden været en tråd om hærværk mod teslaer, og så kan man da godt blive nervøs ved tanken om, at den står der helt ubeskyttet... Men det er selvfølgelig mere Teslas problem end mit, for jeg har jo ikke afleveret pengene endnu.

runeh
runeh Nov 17 '15
Så kom dagen også for mig. 102495 70d udleveres i Vamdrup på torsdag :)
Frank
Frank Nov 17 '15

Samme her men må vente til fredag kl. 14. #103522 85d

texIDAS
texIDAS Nov 17 '15

Fin oplevelse i Vamdrup i dag!

Ingen ankepunkter efter gennemgang af en længere kontrolliste, blot et lille lakmærke ved venstre forhjuls kofanger-underside.

Bilen stod flot og ventede på os, men hjemturen var desværre i regn og masser af pu'ha fra lastbiler i modgående retning!

Forummets indlæg er redigeret af texIDAS Nov 17 '15
CasperB
CasperB Nov 17 '15
Til de folk som har fundet fejl eller mangler på deres ny leverede Tesla, har I fået en form for kompensation eller andet??
TorbenS
TorbenS Nov 17 '15

Runeh, jeg skal også hente på torsdag kl 11. Titanium 90D

Hvad tid henter du ?

Benjamin
Benjamin Nov 18 '15

min p90d står nu som Anslået leveringstidspunkt 29. november 2015 - 06. december 2015

det er virkelig dejligt at have noget dato så jeg kan stoppe med at ligge vågen og trykke F5 på My.tesla siden. har dog ikke fået endelig faktura endnu, jeg læste tidligere nogen fik dem 10 dage før udlevering så jeg håber snart det også går i orden.
glæden og denne euforiske oplevelse af at vente på en tesla har kun kortvarigt været afbrudt af en frygt da jeg læste om selvretfærdige mennesker der ridser teslaer med nøgler, ligesom det en årgang var et helvede at eje en firhjulstrækker. Ved ikke endnu hvordan jeg klarer den frygt når jeg skal efterlade min bedste halvdel på en p-plads :)

JCHansen
JCHansen Nov 19 '15

Endelig Tirsdag den 24/11  kl. 12 skal den lille ny = S85D hentes alt er bekræftet nu. Bestilt 2/8 2015

Det har været en lang ventetid, de sidste 4 til 5 dage bliver jo nok også lange. Men set i bagspejlet har den service Tesla's personale (Morten og Emilie)  ydet fra prøvetur til nu været meget over forventning. De Gamle bilforhandlere har rigtig meget at lære. Tesla'en skulle have været en Mercedes Hybrid, men det fik Hessel i Aalborg sat en stopper for. med den ligegyldighed de udviste ved prøvning af Deres biler. 

MS
MS Nov 19 '15
Det er gået stærkt de sidste par dage. På mytesla skiftede min status i mandags fra slut nov - dec til 28.11 - 6.12. Blev ringet op i går at jeg kan afhente på onsdag den 25.11 i næste uge. Endelig faktura er først kommet idag. Så der behøver ikke være et fast mønster i rækkefølgen af beskeder. Det bliver min anden Tesla model S - den første blev solgt for ca 1 måned siden.
Forummets indlæg er redigeret af MS Nov 19 '15
Lolemo
Lolemo Nov 19 '15

YES - Det må sku da alligevel være noget af en rekord, min er i dag blevet opdateret fra 2.-9. december til levering 27. november 2015 !!!!!!!!!!!! WOW - min første Tesla jeg glæder mig vanvittigt, ja undskyld, føler lidt man springer køen over, det må i undskylde og vente-tid kan man vel ikke sige, at jeg har haft.

Jeg bestilte min den 30. oktober 2015 og næste fredag er der jule-aften ja julen falder tidligt i år i vores lille hjem. 

PS: Det må da være en af de hurtigere leverigstidspunkter.

Vin 108248

Jabba
Jabba Nov 19 '15
Citat fra Lolemo

YES - Det må sku da alligevel være noget af en rekord, min er i dag blevet opdateret fra 2.-9. december til levering 27. november 2015 !!!!!!!!!!!! WOW - min første Tesla jeg glæder mig vanvittigt, ja undskyld, føler lidt man springer køen over, det må i undskylde og vente-tid kan man vel ikke sige, at jeg har haft.

Jeg bestilte min den 30. oktober 2015 og næste fredag er der jule-aften ja julen falder tidligt i år i vores lille hjem. 

PS: Det må da være en af de hurtigere leverigstidspunkter.

Vin 108248

Ja det må man da sige. Får du leveret i Vamdrup eller Brøndby? Mit VIN er meget tæt på dit, men ingen dato endnu. Jeg er derfor "lidt" misundelig på dig. Men tænker at det måske er fordi Jyderne er hurtigere til at klargøre!

Benjamin
Benjamin Nov 19 '15

jeg skal hente i brøndby og fik beskeden idag om at jeg kan hente på onsdag den 25/11 kl.10 bestilte en P90D den 21/10. 
jeg fik final invoice mandag eller tirsdag. så tror de arbejder meget hurtigt lige nu.

jhyldgaard
jhyldgaard Nov 19 '15
Det er altså snyd......jeg bestilte min S85D den 24/8 og bekræftigede 31/8.
Tesla har ringet til mig og sagt at jeg får den leveret mellem jul og nytår.
Benjamin
Benjamin Nov 20 '15

min var allerede produceret så jeg syntes faktisk det var længe at det skulle tage en måned at få den fra tyskland og herop. @jhyldgaard jeg gætter på din kommer fra usa og du har fået lov at vælge tilbehør selv.

Lolemo
Lolemo Nov 20 '15

#Jabba - jeg skal have min udleveret i ¨Århus, der ting der går hurtigere i Jylland :-) 

Dette emne er sticky